Hlavní navigace

Skokanem minulého týdne TV Barrandov, nejvíc klesaly programy ČT 2 a ČT 4

3. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAF A TABULKA Tři největší televize, tedy Nova, Prima family a ČT 1, se držely na podobných číslech jako v předminulém týdnu

Největší nárůst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku zaznamenala minulý týden televize Barrandov. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 0,57 procentního bodu na hodnotu 5,51 procenta. Naopak největší mezitýdenní pokles vykázaly veřejnoprávní programy ČT 2 a ČT 4 (od tohoto týdne přejmenovaná na ČT sport). Dvojka klesla o 0,50 procentního bodu na průměrný podíl 3,55 procenta, Čtyřka dokonce o 0,56 procentního bodu na hodnotu 2,22 procenta. Vyplývá to z pravidelného týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Podíly tří největších českých televizí, tedy Novy, Primy family a ČT 1, se oproti předminulému týdnu téměř nezměnily. S náskokem zvítězila Nova, která také jako jediná pokořila hranici 20 procent. Zajímavý nárůst vykázala Prima Cool, která se týdenním podílem 4,23 procenta dostala blízko Nově Cinema (4,35 procenta) a porazila druhý program České televize. Čtvrtého nejlepšího týdenního výsledku za letošní rok i od zapojení do peoplemetrů vykázala Prima love, která dosáhla průměrného celodenního podílu 2,64 procenta.

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne byla televize Nova, nejvíc klesala sportovní ČT 4

Z pohledu souhrnných podílů tří největších televizních skupin na dospělém publiku minulý týden zvítězila Nova Group, která dosáhla hodnoty 30,16 procenta, což je však o devět setin procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Druhá skončila Česká televize s 28,02 procenty (oproti předminulému týdnu pokles o 1,19 procentního bodu). Třetí byla Prima Group s 25,75 procenty, která však jako jediná vykázala růst, a to o půl procentního bodu.

Tipy C


Autor: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 39. týdnem minulého roku si nejvíc polepšila zpravodajská ČT 24, jejíž průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o 1,52 procentního bodu z loňských 4,21 procenta na letošních 5,73 procenta. Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 2,58 procentního bodu (z loňských 28,39 procenta na letošních 25,81 procenta). Meziročně ale klesala i Prima family, konkrétně o 1,25 procentního bodu (z loňských 20,13 procenta na letošních 18,88 procenta).

Průměrné celodenní podíly televizí za 39. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,52 + 0,22 + 0,86
ČT 2 3,55 – 0,50 – 0,29
ČT 4 2,22 - 0,56 – 1,40
ČT 24 5,73 – 0,35 + 1,52
Nova 25,81 – 0,10 - 2,58
Nova Cinema 4,35 + 0,01 – 0,32
Prima family 18,88 + 0,02 – 1,25
Prima Cool 4,23 + 0,22 + 0,85
Prima love 2,64 + 0,26 + 1,13
TV Barrandov 5,51 + 0,57 + 0,47
Atmedia 2,15 + 0,13 + 0,26
ostatní TV 8,41 + 0,08 + 0,75

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).