Míra konkurece MTV vůči Coolu není větší než jakou mají ostatní placené programy vůči volným. Sice zatím nemá Cool takové pokrytí ale za rok bude pokrývat převážnou většinu populace na to aby se tato výhoda naplno projevila. Konkurenci dělá především dostupnost a až potom zaměření na stejnou cílovku. Ostatně si myslím že čím větší pokrytí tím víc bude bude podíl stoupat, Nove taky dělaj čísla hlavně lidi, kteří mají k dispozici jen volné programy.
Copak na Prima COOL jsou nějaké přiblblé zahraniční reality show s titulky? A naopak novácké MTV bude vysílat sitcomy, akční seriály nebo filmy z 90-tých let?
Shoda s Coolem je jenom v tom, že cílí na podobnou věkovou skupinu, ale tím věškerá podobnost končí ;-)
Mám neodbytný pocit, že Nováci si za nedlouho budou rvát vlasy. MTV není hudební TV, je to jen populární ale už dost vyšumělá značka. Dnes už je to jen jakýsi reality-show kanál, kde jsou občas i nějaké ty klipy. V Česku nemá šanci konkurovat zavedenému Óčku. Spíše se blíží schématu Primy COOL (!).