Více

RRTV

Kaňon z displejů OLED, ČTÚ zveřejnilo zprávy o stavu multiplexů DVB-T/T2 a FTV Prima chce další program

TÝDENNÍ REVIZE – Hodně vás ale zaujala i recenze na seriál Vzteklina, jednoduchý FM/DAB přijímač prodávaný v Normě či zpráva, kdy Seznam vypne vysílání v HbbTV.

Na webu RRTV se objevila žádost o licenci na kanál Prima 8 a stanici Televize Natura

V části „Přehled žádostí o licenci a registraci“ můžeme nyní vidět čtyři nové žadatele. Vedle výše uvedených je tu také TV Pohoda, s. r. o.

Nabitý týden: Nova vysílá v DVB-T2, Seznam spustil televizi a v Las Vegas začal CES

TÝDENNÍ REVIZE – Společnost Digital Broadcasting představila plány své přechodové DVB-T2 sítě a RRTV se nelíbí ruské dokumenty vysílané Českou televizí.

RRTV rozporuje vysílání TV Brno 1 na YouTube i Berijovy manažerské schopnosti

UVNITŘ VIDEO – Pokračuje také kauza údajně neoprávněného vysílání stanic Óčko Expres a Óčko Star prostřednictvím platformy HbbTV.

TV V1 může zvýšit pokrytí, Walmark má platit a byl na TV Barrandov favorizován prezident Zeman?

RRTV rovněž odsouhlasila RTV Cheb převod obchodních podílů ze všech stávajících společníků na společníka nového a zahájila řízení o přestupku s Barrandov Televizní Studio.

RRTV opět rozporuje koncept dárků u teleshoppin­gových pořadů

První napomenutí se týkalo spotu na přípravek Viz Car, druhé směřovalo ke kosmetickému preparátu Hair Grow Max.

Prodej Novy, nové DVB-T2 vysílače a dvojka Šlágru v regionální síti 8

TÝDENNÍ REVIZE – Na začátku týdne jsme zmapovali také stále probíhající výprodejový Black Friday a nabídku televizorů na trhu.

RRTV se nelíbí vysílání Šlágru a Óčka prostřednictvím platformy HbbTV

Rada také kromě jiného kritizovala halloweenské upoutávky na Primě Cool jako příliš děsivé a traumatizující pro dětského diváka.

DigiZone aktualizoval přehled DVB-T2 boxů, O2 TV testuje web a Impuls zůstává nejposloucha­nějším rádiem

TÝDENNÍ REVIZE – Šedesát procent prodaných televizorů spadá do kategorie Smart TV, Alza nabídne televizor s 8K rozlišením a Česká televize představila vánoční program.

RRTV: dvě správní řízení a jedna nová audiovizuální mediální služba na vyžádání

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém 19. zasedání vyhodnotila 42 stížností diváků a posluchačů, vydala pět upozornění na porušení zákona a rozhodla o zahájení dvou správních řízení.

Seznam se dočkal: RRTV mu přiklepla všechny licence, o které žádal

Po asi šesti týdnech od podání žádosti (15. 9. 2017) Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém 18. zasedání udělila čtyři licence společnosti Seznam.cz TV.

TV Brno 1 spustila promosmyčku, Rada si posvítila na teleshopping a Viasat představil nový kanál

TÝDENNÍ REVIZE – Podrobně jsme rozebrali nové interaktivní menu IPTV služby O2 TV, na konec října připravujeme kulatý stůl věnovaný HbbTV a Playtvak.cz představil podzimní novinky.

V brněnské regionální síti 8 vysílá svou promosmyčku nová regionální televize TV Brno 1

UVNITŘ VIDEO – Stanice TV Brno 1, která patří do mediální skupiny senátora Iva Valenty, anoncuje start ostrého vysílání na pondělí 16. října od 18 hodin.

RRTV: Další problém pro TV Barrandov, šperky Swarovski nabízela s neexistujícím certifikátem pravosti

UVNITŘ VIDEO – Zavádějící informace během teleshoppingového bloku nazvaného Klenot TV ocenila vysílací Rada pokutou ve výši půl milionu korun.

RRTV udělila čtyři televizní licence a rozporuje vyváženost Duelu Jaromíra Soukupa

Vysílací Rada udělila televizní licence programu Óčko Star, kanálu Šlágr 2, televizi Kutil TV a stanici TV Brno 1. O licenci pro Seznam.cz TV se nikde nehovoří.

Dnes zasedá RRTV. Na pořadu má být i televizní licence pro Seznam.cz TV

Stejnojmenná společnost požádala v polovině září vysílací Radu o licenci mimo jiné pro satelitní vysílání. V DVB-T pak stále provozuje svůj HbbTV kanál určený pro Smart TV.

Vysílací Rada vyhlásila konkurz na devět rozhlasových frekvencí

Uvolněné vysílače jsou v Uherském Hradišti, Vsetíně, Slavíči, Novém Jičíně, Břeclavi, Boskovicích, Žďáru nad Sázavou a v Turnově.

Zasedala RRTV. Potíže má Hyundai, Prima i Nova. Slušnej kanál může změnit název

Zvolena byla i nová místopředsedkyně a rozhodnutím Nejvyššího správního soudu bylo zrušeno rozhodnutí Rady o uložení pokuty společnosti Allivictus, s. r. o.

RRTV udělila licenci TV Nova k satelitnímu vysílání o hodinu posunutého programu Nova +1

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém letošním třináctém zasedání projednala 78 bodů programu, vyhodnotila 32 stížností, vydala pět upozornění, rozhodla o zahájení deseti správních řízení a uložila pět pokut.

ZEK prošel senátem, LG má nový Full HD OLED a ČRa na každý měsíc slibují dva nové vysílače pro DVB-T2

TÝDENNÍ REVIZE – Spuštění veřejnoprávního multiplexu DVB-T2 se šesticí kanálů v HD pak čeká na související změnu zákona o České televizi.

RRTV ocenila product placement společnosti Innogy na půl milionu korun

Televize Nova si zapojením účtenky za plyn od Innogy do děje Ordinace v růžové zahradě vykoledovala tučnou pokutu.

Rádio Zet bude o prázdninách vysílat hlavně reprízy svých pořadů

Rádio Zet přechází na letní provoz a bude vysílat primárně reprízy. Reaguje tak na zamítnutí žádosti o změnu licenčních podmínek.

RRTV: souhlas s převodem Fajn Rock Media na Radima Pařízka

Na 11. zasedání Rady proběhlo také veřejné slyšení v řízení o udělení licence k provozování rozhlasového vysílání v rámci Zlína a Velkého Meziříčí.

RRTV: Nová pražská frekvence pro rádio Hey, Blaník v Břeclavi a soukromé Rádio Blatná

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém desátém letošním zasedání projednala 89 bodů programu, vyhodnotila 46 stížností diváků a posluchačů a vydala devět upozornění na porušení zákona.

Soukromá rádia se pustila do přestřelky s veřejnoprávním Českým rozhlasem

Podle Michela Fleischmanna Český rozhlas „svévolně mění pojmenování svých stanic, mění programové schéma a rozšiřuje své pokrytí“.

RRTV: Kuki v DVB-T jako další kanál HbbTV?

RRTV mj. rovněž sdělilo, že tato služba IPTV/VoD je poskytována v souladu s předpisy a může být zároveň zpřístupněna i přes pozemní DVB-T a chytrý televizor.

RRTV: dvě nové satelitní licence a několik zamítnutí

Rada na svém sedmém zasedání projednala mimo jiné otázku nových satelitních kanálů Arkada TV a UP Network.

RRTV nabízí volné frekvence ve Zlíně, Velkém Meziříčí, Kolíně a v Peci pod Sněžkou

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vydala na svém letošním šestém zasedání 23 upozornění na porušení zákona a rozhodla o zahájení pěti správních řízení.

Na svém pátém letošním zasedání projednala RRTV hodně bodů, nic zásadního ale nerozhodla

Vysílací Rada rozdala dvě pětitisícové pokuty, udělila licenci regionální televizi z Ústí nad Labem a oficiálně požehnala nedávno spuštěnému videoserveru Film Popular.

O2 TV získala terestrickou licenci, Barrandov souhlas k přejmenování Muziky a Signál vysílač v Táboře

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila také pět pokut od pěti do deseti tisíc korun, mimo jiné kvůli klamavému teleshoppingu. Do března pak mohou zájemci zažádat o pražskou frekvenci 101,6 MHz.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+