Více

Reklamní investice

Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Celkem sledovaná média vyinkasovala v letošním roce za reklamu více než šedesát miliard korun.

V HbbTV prostředí je možné nakoupit programaticky i největší bannerový formát

Společnosti R2B2 a Hybrid doplnily do portfolia své programatické reklamní sítě největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat.

Za tři čtvrtě roku proteklo médii téměř šedesát miliard korun, meziročně se nedaří venkovní a tiskové reklamě

UVNITŘ TABULKY – Meziročně si sledovaná média v reklamních příjmech za celý rok polepšila o více než devět procent.

Agentura Newcast spouští platformu Leaders pro práci s influencery

Nová technologie hledá nejsilnější uživatele sociálních sítí a vybírá z nich hvězdy ještě předtím, než se zrodí.

Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu

UVNITŘ GRAFY – Účastníci panelové diskuse letošní FLEMA konference řešili budoucnost prodeje televizní reklamy.

Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?

UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.

Dvanáctý ročník konference FLEMA proběhne v pátek 13. října

Oblasti mediálního plánování a tvorby komunikačních strategií se bude věnovat odborná konference, která proběhne v pražském hotelu Andel´s.

V srpnu si sledovaná média přišla na více než pět miliard, pokles hlásí jen printové tituly

UVNITŘ TABULKY – Celkem proteklo tuzemskými médii přes 54 miliard korun, což znamená meziroční nárůst o devět procent.

Programatická HbbTV reklama nově zavádí cílení podle typu vysílaného obsahu

Společnost R2B2 představuje svoji „největší letošní novinku“, která umožňuje obsahové cílení reklamy v HbbTV aplikacích osmi tuzemských televizních stanic.

Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?

Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem.

Ve srovnání s loňským červencem stagnuje reklama v tištěných médiích, ostatní mediatypy rostou

UVNITŘ TABULKY – Za prvních sedm měsíců letošního roku vydělala monitorovaná média o téměř čtyři miliardy více než loni.

Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní

Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.

Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…

Od září budou součástí měření televizní sledovanosti i data o odložené sledovanosti po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu.

Oproti loňskému červnu si sledovaná média polepšila o více než půl miliardy korun

UVNITŘ TABULKY – Za prvních šest měsíců letošního roku proteklo monitorovanými médii skoro 42 miliard korun.

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent

Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

Inzertně plodný květen přinesl posílení u všech sledovaných mediatypů

AKTUALIZACE – Tuzemskými médii proteklo během letošního května více než sedm miliard korun. Dalších 650 milionů korun pak spolkla displejová reklama na internetu.

Reklamní investice do všech mediatypů rostou, meziročně poklesly pouze u tisku

UVNITŘ TABULKY – Celkem letos utratili reklamní zadavatelé o více než dvanáct procent více než ve srovnatelném období loňského roku.

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor

Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.

Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou

Monitorované reklamní výdaje u všech sledovaných mediatypů rostly. Nejvýrazněji tomu bylo u televize, kde meziročně vzrostly téměř o dvacet procent.

Reklamy na kurzové sázky? Zkraje roku nejspíš přijde chaos

Pokud by si nějaký historik dal tu práci a chtěl někdy v budoucnosti sepsat dějiny novodobého sportovního sázení, začal by asi takhle.

Oživení asijské a evropské ekonomiky by mělo navýšit reklamní výdaje na luxusní zboží

Podle aktuální předpovědi mediální agentury ZenithOptimedia vzrostou v letošním roce investice do reklamy na luxusní artikly o tři procenta z necelých dvou procent v loňském roce.

Největším zadavatelem únorové bannerové reklamy byla společnost LMC

V únoru 2016 byl využit reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což oproti lednovým 423 milionům znamená nárůst o pět procent.

Investice do reklamy v loňském roce a výhled na další období

Podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere loni reklamní trh meziročně vzrostl takřka o osm procent. Podle agentury ZenithOptimedia bude pozitivní trend trvat i v dalších letech.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+