Když jsem je dal za ty DVD a BD disky, tak už je nemám. Blbý je že si koupíte film jako třeba Vetřelec, protože si chcete vychutnat pořádný obraz a zvuk DD, ale zjistíte, že večer si to přes domácí kino pustit kvůli kraválu nemůžete a ve dne není čas nebo chuť, takže se na to díváte stejně, když je to v tv, navíc několikrát ročně. Jinak, dívat se na fotbal nebo hokej ze záznamu, když znáte výsledek, je fakt snad jen pro masochisty.
s tým internetom, pri jednoduchom zadaní miliardy odkazov, ja to vidím skôr na tématické streamy prístupné cez nejaké organizéry na štýl pôvodného JOOST ... TV>Life>Hobby>HGTV>Garden>Martha's>epizode nr.xy ... pričom v leveli stanica ide broadcastovaný stream (TV) a hlbšie už multicasty alebo unicasty podľa potreby
Autor přeceňuje technické schopnosti diváků. I dyž to může vypadat, že všichni jsou na Internetu a dokáží se tam orientovat, pořád exituje několik desítek procent lidí, kteří tuto možnost nemají, ať už proto, že se v tom technicky neorientují nebo na to nemají peníze. Tito lidé budou existovat vždy. Pustit TV je snazší než hledat informace na internetu nebo v TV archívu. To vyžaduje kromě znalostí také určitou aktivitu a mnoho lidí preferuje pasivní zábavu,
plně souhlasím s názorem, že budoucnost TV je v živém vysílání, ale ne pro všechny diváky. Osobně se v podstatě již na nic jiného než živé přenosy ze sportu či různých událostí nedívám.
Na druhé straně řada lidí neumí nebo nechce si svůj program sestavovat sama a ráda a ochotně konzumuje to, co jim někdo předloží. Koneckonců u v radiu si většina lidí nesestavuje svůj "playlist" hudby, ale naladí si stanici své obliby a poslouchá, co servíruje.
V tom bych trohu nesouhlasil. Moje máma (66 let) ač dělá účetnictví na počítači přes 20 let, tak se Windows a internet naučila používat kvůli tomu, že Ulice a Prostřeno jdou přes sebe. Takže se vždycky podívá na zbyek Prostřeno na internetu. A už se naučila trochu i vyhledávat, když hledá nějaké recepty :-)
Do té doby neměla o internet prakticky žádný zájem a cokliv jsem se jí snažil vysvětlit, tak jí okamžitě šlo z hlavy ven.
Ono jde ale i o to, kdo má počítač v obýváku. Málokomu se chce dívat na TV pořady u psacího stolu. Pořád tu taky budou desítky procent lidí s minimálním vzděláním, u nichž většinou není předpoklad, že by se v této věci pouštěli "do nějakých větších akcí", jak zní okřídlená hláška. právě tito lidé jsou nejsnažším cílem reklamy.