Co si pamatuji, tak mají nějakou zakázku od páně Duspivy, resp. černé díry jménem digitalne.tv, že svým zákazníkům pošlou SMS o vypínání analogu v dané oblasti.
Jenže s vychcaností O2 to bude asi stejné, jako na stránkách ČT o digitalizaci, kde si dali reklamu na O2TV a ta vypadá jako stejně jako zbytek čistě informačních stránek ČT.
To je sice hezké, ale se "systémovými" sms od operátora to stejně nic neudělá. Za to si oni schovají co chtějí. Mne už za poslední dny poněkolikáté otravuje T-Mobile zprávou na displej "Češi do toho! blabla...kecy o hokeji, atd".... na které mne zvedne ze židle vždy už jen to první slovo. A nic s tím neudělám... holt daň pro nás všechny za moderní média, "upsal ses mobilům, tak tě to bude otravovat".
To mají, ale já jako OBČAN této země, řádně platící daně, bych měl mít zaručenou ochranu proti SPAMU a měl bych mít možnost, bránit se této nevyžádané reklamě !!!
U e-meilu ji mám a jsou stovky programů, co mi veškerou nevyžádanou poštu přefiltrují a žádné takové svinstvo, se ke mně nedostane. U fyzické schránky jí mám také, stačí schránku označit nápisem : Nepřeji si vhazování reklamních tiskovin. A všichni poštovní doručovatelé, to bezvýhradně, respektují. A nic takové, mi do mé schránky nevhazují. Ale u mobilních telefonů, jim toto nějak zcela uniklo, ale nelze příjmu takových prasečin zabránit. Jediné, na co jsem přišel, je vymazání čísla smskového centra, z mobilu. Pak je od těch zrůd pokoj a žádné nežádoucí sms, pak už nechodí. Jenže samozřejmě, pak už nechodí zcela žádné sms, tedy ani, ty žádoucí. U mobilních telefonů by měla být zavedena možnost, bránit se nevyžádaným sms a pokud by mobilní telefon takovou funkci neumožňoval, nesměl by do prodeje. Je to sviňárna, že toto není u mobilů nikterak ošetřeno, zatím co u všeho ostatního, to ošetřeno, je. I když jsem někde zaslechl, že snad na trhu je nějaký jeden telefon, co to umí, tedy lze tam nadefinovat čísla z kterých si nepřeji dostávat sms, ale to je snad jedna jediná vyjímka, na trhu.
Zavolejte na infolinku a nechte si deaktivovat "Obchodní sdělení" (tak to nazývají u O2). Takže obrana je, jen si jí zákazník musí aktivovat. A možná se k tomu dá proklikat někde na portálu t-zones.