Media Vision to zbytečně komplikuje, to je pravda. Není mi jasné, proč celý přesun nemohl být proveden najednou. Na druhé straně Vám ve Vaší živnosti nezávidím naprosto zbytečnou práci. Naladit programy by měl umět každý, není to nic složitého. Popřípadě požádat schopnější rodinné příslušníky. Připadá mi to, jako kdyby si člověk bez řidičáku koupil auto a následně očekával od prodejce, že ho v něm bude vozit.
Stížnosti a připomínky u Media Vision.
Btw: Náplánované to nemohlo být lépe! :-))) Vždyť je před Vánoci a lidé nejvíce kupují. V MV myslejí asi obráceně.
Kdyby to nechali na jaro 10, zas tak nic moc by se nestalo a ještě by rovnou lidé měli posílení signálu díky Astře 3B zaráz-na to již určitě netrpělivě čekají na Britských ostrovech a dalších částech Evropy.
dědeček vždycky toužil být hostinským, tak si otevřel restauraci u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi. Tak ji zase zavřel a zřídil si hospodu na mýtince uprostřed lesů, kde ho nikdo neotravoval...
Ono je to těžko, záleží na úhlu pohledu, když jsme u toho auta, tak já bych to posal tak, že ten kdo si koupí auto, naučí se jej řídit, ale opravu svěří odborníkovi, opravářů je zanedbatelné minimum.
Tady je to zcela jasně špatné načasování i provedení ze strany MV, vše je popsáno nade mnou. Také už mám mozoly na palci :), ale horší je, že spousta ostatní práce stojí a ostatní zákazníky nezajímá, že tomu a tomu nejde přihlouplá Noha ... Hlavní hrůza začne teprve v nejvíce exponovaném čase, tedy v prosinci!
Nemyslím, že proladit TP u satelitního STB je něco těžkého. Když někdo zvládne mobil nebo dokonce počítač...Je to jenom rozdíl mezi pasivním a aktivním uživatelem. Osobně bych se kvůli tomu styděl volat montážníka, nic se přece nerozbilo. Pasivní uživatel by si to (pokud není osamělý) měl umět zařídit jinak. Moji rodiče si neumí programy naladit proto, že spoléhají na mě.
Nikdy žádný prodejce TV přijímačů nejezdil po zákaznících a neladil jim např. nové programy, které začaly vysílat (Prima, ještě předtím ČT2, k tomu různé nové převaděče nebo vysílače apod.), takže proč by tomu u satelitního příjmu mělo být jinak? Navíc každé zařízení má návod na obsluhu, takže stejně jako prodejce praček nechodí zákazníkovi prát, tak ani prodejce DVB-S (nebo samozřejmě i DVB-T) receiverů nechodí ladit programy a pokud tak činí, tak je to jeho soukromé rozhodnutí a pak ať si nestěžuje (kromě toho si to stejně nechá zaplatit, takže žádný problém).
a co Vám brání přibrat si dalšího člověka, pokud máte tolik zákazníků, spokojený zákazník je důležitá věc a je jedno jestli si jde jenom nechat naladit satelit nebo koupit TV
No prostě paráda - děkujeme, nic lepšího jsme si nemohli přát. Kdyby se taková změna týkala jednoho kanálu - budiž, ale ono jich je dost na to, aby to u diváků DVB-S způsobilo zmatky JAKO PRASE!!!!!!!!!Je mi zle (celý den nic jiného nedělám, než-li ladím a ladím a třídím a mažu a ladím a furt dokola, že mě palec brní jako bejk :-) Největší nápor a zmatky nastanou, až 1.února tisíce ledí zjistí, že jim nehraje jejich oblíbená Nova a Nova Cinema. Sem by měla nyní Nova investovat do nějaké propagace s vysvětlením, sakra.
Přesně tak, tím, že nosí a budou nosit lidi své sat.set-top-boxy na přeladění, zdržují ostatní mé zákazníky, kteří si přišli něco koupit. Když se jim do 5 minut nezačnu věnovat - co udělají? Odejdou a to mě štve! Není pravda, jak píše někdo nademnou, že by si měl umět ladit satelit každý sám - není to vůbec tak jednoduché, jako např.ovládat mobil nebo pozemní set-top-box! mě když bolí zub, také zajdu k zubaři, nebo s autem do autoservisu. Tož asi tak.