Hlavní navigace

Všichni důležití televizní hráči na jednom místě? To bude konference TVCON 2015

6. 3. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Na Apríla se v pražském Kongresovém centru U Hájků sejdou výrobci televizorů, tvůrci televizních aplikací, multimediálního obsahu, operátoři placených televizních služeb i televizní manažeři.

Pokud hledáte akci, na které se setkají zástupci televizí i producenti a provozovatelé internetových videoslužeb, tvůrci mobilních aplikací a her, zavítejte 1. dubna 2015 do Kongresového centra U Hájků na Praze 1. Právě zde proběhne třetí ročník odborné konference TVCON 2015, jež se zabývá vším od streamovaných médií po vývoj aplikací, od interaktivní televize po televizi v mobilu, od SmartTV po Chromecast. Podíváme se na budoucnost propojení televize s dalšími digitálními technologiemi po obsahové, obchodní i technologické stránce. TVCON je nepostradatelná konference pro každého, kdo nechce ztratit krok s vývojem médií.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Podrobný program konference TVCON 2015

Co jsme si pro vás na letošní ročník TVCONu připravili? Stefan Schneiders z německého Institutu für Rundfunktechnik (IRT) pohovoří na téma hybridní televize HbbTV a fenoménu „druhé obrazovky“ Second Screen coby evoluci televizního vysílání v Evropě. Pavel Mazanec ze společnosti Mautilus se zamyslí nad tím, zda multiscreen v OTT je volbou nebo nutností. Robert Mitka z Českých Radiokomunikací pohovoří o tom, co přinese HbbTV mediálním společnostem. O monetizaci videí napříč různými zařízeními promluví zástupce společnosti Brightcove. O zkušenosti s internetovým videem se podělí představitelé největší české internetové firmy Seznam.cz a o novinkách na poli chytrých televizorů Piotr Herod ze společnosti TP Vision Czech Republic.

PROFILY: Kdo vystoupí na konferenci TVCON 2015

Na své si přijdou i fanoušci placených televizních služeb. O „Naší/Vaší televizi“ pohovoří David Duroň ze společnosti O2, pod jehož vedením prožívá raketový rozvoj služba O2TV. O televizních službách v portfoliu mobilního operátora promluví Filip Ševčík z konkurenčního T-Mobilu. Zástupce technologické platformy nangu.TV představí případovou studii na téma redesign aplikace umožňující živé vysílání společně s videoarchivem na mobilních zařízeních/PC. Vedoucí Nových médií České televize Pavel Kohout se zamyslí nad televizí v pohybu a jaká by měla být budoucí skladba nabídky služeb klasických televizí. Jeho kolega ze slovenské RTVS Andrej Doležal přiblíží současnost a strategický rozvoj Slovenské televize a Slovenského rozhlasu.

ONLINE REGISTRACE: Přihlašte se na konferenci TVCON 2015 už teď!

Ale to nebude zdaleka vše. Kromě všech výše jmenovaných odborníků, na které narazíte v hlavním sále konference TVCON 2015, jsme si pro vás připravili ještě Sál marketingu, v němž Tomáš Bičík ze společnosti Mediaresearch na úvod pohovoří na téma Kolik obrazovek máš, tolikrát jsi divákem. Daniel Grunt ze společnosti Prima Online přiblíží nové trendy v televizním marketingu, Martin Slavík ze skupiny Omnicom Media Group promluví na téma Synchronizace online kampaní s televizní reklamou, Petr Jahn ze společnosti Adexpres se zamyslí nad tím, jak data můžou změnit televizní svět. O současném stavu sociální televize v České republice se rozpovídá zástupce společnosti SentiOne.

BRAND24

První zkušenosti se zaváděním nové takřka celoplošné televizní stanice Mňam TV představí Erika Luzsicza ze společnosti Axocom a za pozornost jistě bude stát i představení projektu NatočVideo od Marka Vítka. TVCON 2015 tedy bude celodenní konferencí hned ve dvou sálech zároveň doplněnou o prezentace zajímavých technologických novinek a služeb. Akci pořádá server DigiZone.cz ve spolupráci se společností Mautilus. Hlavními partnery konference jsou společnosti Samsung, Seznam.cz a TP Vision, České Radiokomunikace a SentiOne, produkci zajišťuje společnost Internet Info (vydavatel DigiZone.cz). Pokud chcete být v obraze, nemůžete si nechat tuto akci ujít!

Podrobnosti o programu, vystupujících a registraci na TVCON 205 najdete zde.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).