Hlavní navigace

Viasat spustí OTT verzi ruského filmového kanálu TV1000 Russian Kino

21. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Služba bude celosvětově dostupná od pondělí 24. října se signifikantní výjimkou území Ruské federace.

Společnost Viasat World označuje program TV1000 Russian Kino za nejsledovanější filmový kanál v Rusku, nabízející výběr ruskojazyčné filmové tvorby, od nezávislých a mezinárodně oceněných titulů po trháky s hvězdným obsazením. Od konce října ho budou moci online naladit rusky hovořící diváci i v dalších regionech.

PSALI JSME: Televizní skupina Viasat World spustí v polovině prosince na evropském území nový kanál Epic Drama

Nová služba dostupná na základě měsíčního nebo ročního předplatného bude k dispozici prostřednictvím aplikace pro zařízení se systémem iOS nebo Android. Přímo v aplikaci je pak možné vyhledávat podle názvu díla, režiséra a hereckého obsazení. Z vybraných titulů si uživatel může sestavit vlastní program ke sledování později. Aplikace poskytuje také automatická doporučení – podle zhlédnutých titulů navrhuje další. 

BRAND24

Hlavní taháky při spuštění OTT služby: 

  • Romantická komedie režiséra Romana Karimova Have Fun, Vasya! (2017)
  • Champions: Faster. Higher. Stronger (2016) podle skutečných příběhů tří ruských olympijských vítězů.
  • Novoroční komedie Jolki 5 (2016) sleduje eskapády hrdinů řady Jolki.
  • Kitchen. The Last Battle (2017), komedie navazující na oblíbený TV seriál
  • Tajemný detektivní příběh, který vypráví fiktivní dobrodružství klasického spisovatele Nikolaje Gogola, Gogol: The Beginning (2017)

Společnost Viasat World dále oznámila, že kanál TV1000 Russian Kino mohou sledovat i zákazníci služby Amazon Prime ve Velké Británii a Německu. Od dubna je kanál součástí balíčku Sky Russian Pack v rámci služby Sky OnPrime TV a od července je k dispozici zákazníkům Virgin Media prostřednictvím aplikace Worldbox. Russian Kino je jedním ze sedmi filmových kanálů, které společnost Viasat World nabízí pod společnou značkou TV1000.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).