Dramatický souboj o titul mistra světa mezi Rosbergem a Hamiltonem při závěrečné Velké ceně Abú Dhabí vidělo na Sport2 131 tisíc diváků starších čtyř let, což je o 73 procent víc než u stejného závodu minulou sezonu. Nárůst sledovanosti nás samozřejmě těší. Zároveň je to pro nás do jisté míry závazek, jelikož to znamená, že přenosy Formule 1 děláme na Sport1 a Sport2 zkrátka dobře a stále více diváků vyhledává naše vysílání. Samozřejmě chceme tento trend udržet i do sezony 2017, kterou budou moci motorističtí fanoušci Formule 1 opět sledovat na našich stanicích,
hodnotí výsledky sledovanosti Evžen Chlanda – country manažer AMC Networks International, která stanice Sport1 a Sport2 provozuje.
Víkendové přímé přenosy závodů Formule 1 sledovalo letos v průměru 4,37 procenta všech diváků v cílové skupině starších patnácti let, kteří v tomto čase seděli před televizními obrazovkami.
Letošní Formule 1 vzala diváky na celkem 21 okruhů – od australského Albert Parku přes ruské Soči až po kanadský Montreal. Singapurský okruh Marina Bay, německý Hockenheimring a monacké Monte Carlo ale byly ty, které přilákaly k televizním obrazovkám nejvíc diváků. Nejsledovanější souboj na okruhu obklopeném singapurskými mrakodrapy sledovalo 141 tisíc diváků s podílem na sledovanosti 6,96 procenta v cílové skupině diváků starších patnácti let.
Formule 1 lákala k televizním obrazovkám především mužské diváky, kteří tvořili až 4/5 publika. Víkendové přímé přenosy na televizních stanicích Sport1 a Sport2 si oblíbili především muži v produktivním věku. Nejvíce diváků přenosy sledovalo v Jihomoravském a Středočeském kraji.