Hlavní navigace

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

21. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.

Z dnešní analýzy reklamních příjmů sledovaných médií, které pravidelně monitoruje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, vypadly investice do displejové online reklamy. Navíc projekt AdMonitoring, sestavující měsíční přehledy ceníkové hodnoty reklamního prostoru vybraných online médií, zase včera večer při dotazu na aktuální výsledky reagoval chybovou hláškou

ŘÍJNOVÁ DATA: Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun

Krátkodobý výpadek zobrazování online výsledků se ale povedlo realizátorům výzkumu během dnešního dne odstranit. Můžeme tak doplnit pravidelný přehled reklamních příjmů monitorovaných médií, jak jsme čtenářům slíbili v hlavním článku z dnešní půlnoci.

UX DAy - tip 2

Meziměsíční nárůst o více než sto milionů korun

Z pohledu ceníkových cen displejové reklamy utratili zadavatelé letos v říjnu u sledovaných serverů 721 milionů korun. Ve srovnání se zářijovými 609 miliony si tak jejich provozovatelé polepšili o takřka 112 milionů korun. Za prvních deset měsíců letošního roku tak zadavatelé nakoupili online displejovou reklamu v ceníkové hodnotě 5,7 miliardy korun. 


Zdroj: admonitoring.mediaresearch.cz

Monitoring reklamních příjmů online médií za říjen 2017.

Kromě displejové reklamy navíc průzkum AdMonitoring sleduje u jednotlivých serverů i jejich příjmy z videoreklamy, kterou standardně Nielsen Admosphere v zasílaných měsíčních přehledech nezohledňuje. Během října umístily sledované servery reklamní spoty za více než 84 milionů korun. V září to přitom bylo necelých 69 milionů korun.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).