Více

V rámci týdne klesá nejvíce FTV Prima

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – O něco málo klesla i meziročně, výraznější to bylo pouze u mladší divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj (vs. 47. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT1, který ztratil 0,59 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek ale kompenzovala stanice ČT sport, která si polepšila o 0,53 procenta uvedené cílové skupiny, ČT24, která nabrala 0,37 procenta, a také ČT2, která si připisuje 0,26 procenta. Ztrácela i hlavní Prima, která přišla o 0,45 procenta obecné divácké skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Oproti minulému týdnu i minulému roku se nejhůře vedlo hlavní Nově

MIF17

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která si připsala 0,36 procenta a celkem oslovila 30,02 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,8 procenta na celkových 28,41 procenta. Naopak klesl podíl skupiny Barrandov, a to o 0,14 procenta, a dosáhl 8,44 procenta obecné cílové skupiny. Nejvíce pak klesl podíl FTV Prima, která přišla 1,08 procenta a celkem ji sledovalo 21,81 procenta uvedené divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+