No on to nebyl úplně hlod. Nejmenované brněnské rádio mělo hodně kdysi i svoje pivo, tak si představte, že by se nějaká digitální TV domluvila a měla by svoje pivo, kde by byla i malá mapka pokryti v DVB-T - to by byla kampaň - Češi a pivo to jde dohromady... :-)
Jo, jo, taky jsem mu přihodil paleček, to byl fakt dobrý hlod, to se mu povedlo. Jinak, ale raději, když se na tom přiživí taky třeba MHD v Plzni, nežli, když se na to přiživila O2 se svými SMS v Praze nobo Pošta s nechtěnými hovadinami ve schránce.
Jo. Já si ještě přisolím. Vedle toho piva by to mohli dávat ještě na obaly takových tě smažených brambůrků apod. Jak to někteří lidé s gustem požírají právě u televizních obrazovek.
a to bys chtěl třeba jako botičku s reklamou na analogovou tmu ?
Zdá se mě že zase někdo utrácí zbytečně peníze za něco co není potřeba!
Proč se místo toho nepodpoří vysílání programů ..to že bude digitální signál a na něm zase chytneme jen 4 programy je dvě věci.
To ani nevím, že dostal šutrem ? Fakt ? Kam tu hlavu zase strkal? Já jen dneska zahlédl nějaký dokument o Napoleonském komplexu, ale to bylo na nějakém viasatu nebo, něčem podobném a tam oni naštěstí ani jeden nelezou... taky výhoda těhle nadnárodních balíčků...
Málo platné. Jediná účinná informační kampaň může být přes televize, a to analogové. SMS, letáky i novinové reklamy jen otravují ty, kteří už digitalizovali a zásah těch, kteří jsou závislí na analogu, kvůli nimž se celá tahle sranda dělá, je minimální. Problém je, že přetože to jsou do jisté míry vyhozené peníze, pořád je to jen minimum z částky, kterou by NKS dala za televizní spoty, pokud by byly účtovány jako normální reklama. Bez určité "tolerance" televizí (když už nejsou ochotny na kampani přimo spolupracovat) to prostě nejde udělat. Na to asi fakt peníze nejsou.