Hlavní navigace

V HbbTV prostředí je možné nakoupit programaticky i největší bannerový formát

7. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnosti R2B2 a Hybrid doplnily do portfolia své programatické reklamní sítě největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat.

XXL Banner má tvar písmene L a je ukotven k levému dolnímu rohu obrazovky. Reklamní sdělení se zobrazí na deset vteřin, přičemž aktuálně vysílaný pořad vysílání zmenší o 25 procent. Formát je tak na televizní obrazovce prakticky nepřehlédnutelný. Podle posledních výsledků z našeho RTB Indexu dosahují bannerové formáty CTR téměř tří procent. Se zajímavou kreativou či využitím retargetingu pak kampaně dosahují CTR mezi čtyřmi až pěti procenty, což je výrazně vyšší hodnota ve srovnání s průměrem displejových online kampaní, říká Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.

K TÉMATU: Hybridní televize v rámci jednotlivých vysílacích platforem. Která je pro HbbTV ideální?

Samotné investice do programatické HbbTV reklamy se výrazně zvyšují. V říjnu letošního roku jsme zaznamenali trojnásobný růst investic oproti loňskému roku. Zadavatelé začínají tento reklamní kanál pravidelně zařazovat do svých online kampaní, dodává Sekanina.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).