XXL Banner má tvar písmene L a je ukotven k levému dolnímu rohu obrazovky. Reklamní sdělení se zobrazí na deset vteřin, přičemž aktuálně vysílaný pořad vysílání zmenší o 25 procent. Formát je tak na televizní obrazovce prakticky nepřehlédnutelný. Podle posledních výsledků z našeho RTB Indexu dosahují bannerové formáty CTR téměř tří procent. Se zajímavou kreativou či využitím retargetingu pak kampaně dosahují CTR mezi čtyřmi až pěti procenty, což je výrazně vyšší hodnota ve srovnání s průměrem displejových online kampaní,
říká Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.
K TÉMATU: Hybridní televize v rámci jednotlivých vysílacích platforem. Která je pro HbbTV ideální?
Samotné investice do programatické HbbTV reklamy se výrazně zvyšují. V říjnu letošního roku jsme zaznamenali trojnásobný růst investic oproti loňskému roku. Zadavatelé začínají tento reklamní kanál pravidelně zařazovat do svých online kampaní,
dodává Sekanina.