Hlavní navigace

Uvedení atraktivních seriálů v globální premiéře se pomalu mění ve standard

18. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Značka AMC se rychle stala synonymem pro televizní stanici s nejžádanějším filmovým a seriálovým obsahem“, konstatoval Bruce Tuchman, prezident stanic AMC a Sundance Channel Global.

Velké globální televizní značky uvádějí v posledních měsících premiéry svých seriálů v jednu chvíli, případně jen několik hodin od sebe, čím dál tím častěji. Výjimkou není v tomto směru HBO (Hra o trůny), Universal Networks a nyní také AMC Netwoks International. Poslední jmenovaná společnost udělá v České republice a na Slovensku radost fanouškům seriálu The Walking Dead, kteří již napjatě vyhlížejí jeho spin-off, tedy jakéhosi pokračovatele. Spin-off úspěšného zombie apokalyptického dílka má být však paradoxně na začátku prequelem, bude tedy dějově zasazen před dění v The Walking Dead.

BRAND24

NEPŘEHLÉDNĚTE: HBO změnilo plány, Hra o trůny poběží ve všech zemích světa současně s USA

Značka AMC se rychle stala synonymem pro televizní stanici s nejžádanějším filmovým a seriálovým obsahem, konstatoval Bruce Tuchman, prezident stanic AMC a Sundance Channel Global. Jsme rádi, že můžeme přinést tento seriál divákům celosvětově, a to už do jednoho dne od premiéry v USA, a zároveň tak zajistit, že celosvětová komunita fanoušků „Živých mrtvých“ může tento nový příběh prožívat společně, doplnil Tuchman. Mínusem pro fanoušky, kteří hledí na obrazovou kvalitu, může být fakt, že AMC zatím nevysílá na našem trhu ve vysokém rozlišení. I to je ale s velkou pravděpodobností pouze otázkou času.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).