Absolutní souhlas! Fenomén "Callcentrum" nejen v ČR je opravdu k pláči. Jsou to lidé vesměs na brigádě a max.hodinovou přednáškou "služebně staršího" obdrží ani né informace, ale univerzální fráze na odpovědi zákazníkům. Je to ubohý ale je to tak. Těžko bude mladá 17letá studentka, která je ráda za brigádu, odpovídat na technické odborné dotazy, když sama neví o co jde. Přesto - nechtěl bych pracovat v Callcentru ani za zlatý prase! To není jen problém callcentra u kabelovky, to je snad ve veškerém odvětví.
Jejich dealeři jsou sice občas trochu dotěrní, ale jinak nikoho v podstatě k ničemu nenutí. Jen občas neřeknou nějaký bezvýznamný detail, jako například, že digi vám půjde jen na jedné televizi...
Jednou za dva měsíce se vždy jednoho takového na čas zbavím tím, že mu řeknu, že chci přejít na pozemní (DVB-T) příjem, že spíše kabelovku odhlásím a že digi nechci.
Jeden můj kamarád si tako přivydělával peníze když mu bylo 17 let. Normálně volal z callcentra UPC na různá čísla, a snažil se prodat služby dané firmy. Když jsem se ho po čase ptal, jestli mu to vynáší, říkal, že ano, že má odměnu za každou uzavřenou smlouvu. Zajímalo mne, jestli lidé uzavírají smlouvy často, odpověděl, že "Když se jim to správně vysvětlí, skočej na to, a tak je to v pohodě".
Takže zde je asi ten základní problém - když někdo dělá u UPC brigádu s odměnou za každou smlouvu, logicky ho napadne "vysvětlit" to lidem co nejlépe.
No vůbec bych se nedivil těmto praktikám. U nás v MB nedávno obíhali zástupci UPC domácnosti a snažili se je přemluvit na přechod na jejich digitální kabelovku. Onen zástupce UPC mi sdělil, že MUSÍ všechny zákazníky v paneláku převést na digitální vysílání, že určitě z médií vím o zavádění digitální televize. Že jsme již jedny z posledních. Toto by určitě šlo označit za klamání zákazníka. Službu sem si zkusil vzít a konečně asi po měsíci a půl mi také funguje v té podobě v jaké má. Technik který instaloval STB, tak do něj jaksi zapomněl vložit dekódovací kartu, takže šla pouze nabídka Must Carry. No každopádně si teď do podzimu ozkoušíme digitální kabelovku, poté odhlásíme a přejdem na DVB-T.
No vůbec bych se nedivil těmto praktikám. U nás v MB nedávno obíhali zástupci UPC domácnosti a snažili se je přemluvit na přechod na jejich digitální kabelovku. Onen zástupce UPC mi sdělil, že MUSÍ všechny zákazníky v paneláku převést na digitální vysílání, že určitě z médií vím o zavádění digitální televize. Že jsme již jedny z posledních. Toto by určitě šlo označit za klamání zákazníka. Službu sem si zkusil vzít a konečně asi po měsíci a půl mi také funguje v té podobě v jaké má. Technik který instaloval STB, tak do něj jaksi zapomněl vložit dekódovací kartu, takže šla pouze nabídka Must Carry. No každopádně si teď do podzimu ozkoušíme digitální kabelovku, poté odhlásíme a přejdem na DVB-T.
Ani UPC nebude provozovat analog donekonecna, to co tam rikala ta pani je vpodtate pravda, ale nebude samozrejme zitra, ale spis v probehu dalsich let.
Presne tak, to stejne jsou pokladny v marketech. Take me tam nikdo nedostane, uz jen proto, ze spousta lidi stale nechape, ze obsluha za pokladnou nemuze za "podezrely" jogurt.
to tu môžete napísať aj "stát nutí diváky k prechodu na DVB-T" :-( a čo sa týka slečny z callcentra - tak to dopadne keď technické informácie interpretuje absolvent strednej školy managementu, ktorý ich navyše získal na hodinovom brífingu od absolventa vysokej školy managementu :-(