Peníze se musí umět rozházet za blbosti do poslední korunky, jak tvrdila hned první vysílací dne nesympatická slovenka Vozárová.
Pokud TV Barrandov pod jejím vedením zkrachuje, tak za to má babča plnou zodpovědnost.
Akorát té vysílací licence je škoda, mohla to dostat jiná stanice.
Vzhledem k tomu, že Barrandov vysílá image spoty inspirované zimou, je zcela logické, že s příchodem jara nastane obměna a rozkvete podobně jako ČT, Nova, Prima.
Nevím, zda spoty jsou tím prvkem, které pomůžou nové televizi k vyšší sledovanosti. Tajně si přeji, aby se Barrandov trošku inspiroval zajímavou nabídkou Coolu :-) Jinak změnu pořadu 90" přivítají nejen diváci, ale i samotní moderátoři tohoto programu (půl hodiny si vypráví, jak napadl sníh a jak to řešit :-)) Možná se někdy na Barrandov opět mrknu, co se změnilo.