Soudě dle názvu a kvality jsem nepochyboval o tom, že jde o další odpad jež produkují naše komerční televize. A hle, ona to má na svědomí ČT za naše peníze - no nazdar. A ještě nám za odměnu na příslušné kanály ČT pan ředitel cpe zákonem zakázanou reklamu v nemalé míře, jen to nazývá jinak. Ale abych se třebas na ČT Art dočkal kvalitních filmů (které tam neběžely už před rokem či dvěma), to asi nebude. No nic, jdu si sehnat nějaký pěkný japonský film, ten na ČT těžko uvidím....
vyberte 10 lidí z davu a nechte je napsat scénář k jednomu dílu. Když pomineme (ne)kvalitu slohu, každý do toho promítne své životní zkušenosti. U někoho to budou pohodové vyrovnané ženy a každý den jim budete závidět, jiný vyplodí příběhy plné děsu, proti kterým je seriál Výměna manželek procházka rajskou zahradou. Tohle není žádný průřez životem českých padesátek. Nevypovídá to o ničem jiném, než o tom jak to má v životě paní Obermannová.
Od toho, posuzovat množství reklamy na ČT, je tu RRTV. Ano, ČT tvoří za naše peníze, ale zatím mne nikdo nepřesvědčil, že komerční TV netvoří za naše peníze také.
Musím se přiznat, že těžko může být v mých pocitech japonský film kvalitní. Nerozumím jejich mentalitě, obtížně odlišuji obličeje podobných postav. Proto mě osobně pěkné japonské filmy na ČT Art opravdu nechybí. ;-)
Je třeba se podívat na tvorbu televizí a zvláště seriálových děl i z druhé strany. Je poptávka po dílech pro nenáročného diváka, televize aby měly velkou sledovanost a tvorba díla nestála mnoho peněz. Proto vznikají díla tohoto formátu. A ČT bohužel dnes, aby uspěla na trhu, musí jít tímto směrem, už není potřeba kvalit Dietla a spol.
To je důsledek zavedení ČT/D ČT Art. ČT nikdy neměla jak to programově naplnit. Takže přesunula to, co běželo dopoledne na ČT1/2 na ČT/D a večer z ČT2 na ČT Art. A tu vzniklou díru vyplnila levným odpadem a nekonečným opakováním. Ovšem proč tak vytrvale przní hlavně ČT1 večer, to už ani s tímto nesouvisí. Je jen otázkou, zda je to bl*bost nebo záměr....
občas se na dvojce večer najde dobrý film, ale jako by se za něj ČT styděla. Přitom mně by se docela líbil koncept nasadit alespoň jednou týdně film, který znamenal pro kinematografii nějaký přelom a před něj hodit pětiminutovku s nějakým filmovým odborníkem (ne kritikem), který by nás seznámil s okolnostmi vzniku, vypíchl zajímavosti o natáčení, hercích, zajímavých scénách/střizích/páci s kamerou na které se máme zaměřit ... tedy trochu vzdělávat, aby si někteří tukani uvědomili, čím se dobrý film může lišit třeba od Kameňáku.
Pokud nebudu zboží kupovat, tak pravděpodobně zemřu hladem. Tím zákonem je tedy přírodní zákon o přežití, který dost dobře nelze ignorovat. Také je mi lhostejné, co se stane s mými penězi po zaplacení.
Tím vším jen chci říci, že miliardy z koncesionářských poplatků sice "živí" ČT, ale ještě více miliard dostávají komerční TV za reklamy ve svém vysílání. Žádný výrobce/prodejce si nemůže dovolit platit reklamu z vlastní kapsy, ale pochopitelně z ceny, kterou zaplatí každý jeho zákazník. Do role zákazníka se většinou dostává každý člen domácnosti, čili občas sponzoruje i komerční TV stanice. Na druhé straně TV koncese se za rodinu platí jen jednou, čili zbylí členové domácnosti na ČT nepřispívají.
To ale všichni ví, jen se to některým nehodí do argumentace, při kritice úrovně pořadů ČT, že promrhává jejich jednoznačně definovaný poplatek.
Každej moc dobře ví jak to s reklamou v ČT je včetně pana ředitele - zákon na některých kanálech reklamu zakazuje, tak se tam odvysílá a nazve se to sponzorem pořadu, udělají se z toho minipořady apod. = reklama, ovšem v souladu se zákonem = vysmívání se nám všem. A když pak z toho točí takový odpad jako je tento seriál, je už to vysloveně provokace. A že asijské filmy byly kdysi (před ředitelem Dvořákem) na ČT "běžné" si pamatuji, dneska je to spíše výjimka, ale což, to mne tak nepálí. Spíše že nejen na ČT Art se recyklují filmy stále dokola - kouknu na program a je to ve stylu "tohle už viděl před rokem či dvěma, tohle už jsem před rokem zavrhnul" atd.
Je vidět, že o zemědělství vůbec nic nevíš. Jinak bys nemohl vyplodit tak hloupou radu. Soběstačnost ve výrobě potravin může zajistit pouze velká výměra obdělávané půdy. Úspěšnost výroby rostlinných i živočišných produktů je dále podmíněna patřičným strojovým parkem, vhodnými nemovitostmi, financemi na osivo, krmivo, hnojivo,... Kolik milionů by tedy stačilo na nastartování podnikání v tomto oboru a to zatím jen pro sebe, bez zisku z prodeje přebytků?
Ale, konec argumentů. Tvůj pokřivený pohled na vnímání placení provozu ČT a komerčních TV to asi nezmění. Stále budeš hlásat jen tu "svojí" pravdu, která nevidí všechny toky peněz mezi TV divákem a stanicí. Howgh!
"Jako by se jinde podobné šmejdy netočily a nikdo se na ně nedíval..."
Zrovna teď jsem se koukal do dat německé online videotéky Videoload. A hádejte, kolik je v její TOP 50 seriálů (rozlišují i jednotlivé řady) těchto pokladů (a že se jich v DE nenatočilo málo)? Žádný.
To samé v největší německé online videotéce maxdome (70.000 titulů). Nula.
A kecy českých programových ředitelů o vyžadování domácí produkce?
V TOP 50 seriálů Videoloadu jsou dva německé kusy. Na 39. a 42. místě komediální Stromberg a na 48. místě velkoprodukce Adlon.
A tady máte německý žebříček nejsledovanějších seriálů:
https://www.serienjunkies.de/serien/charts/
U nás kultovní Kobra 11 je na 83. místě. Základ programu Novy 2 Tři a půl chlapa 148. místo. Zalistujte si a najděte německé klenoty jako Sestra Stefanie nebo Doktor z hor...
Z mého pohledu škoda, že podobné sra*ky hyzdí pověst televize a zastiňují tak ostatní premiérovou vlastní tvorbu. První díl "padesátek" jsem si nyní pustil k obědu, abych mohl lépe pochopit komentáře v diskusi, a ano, lze jednoznačně souhlasit. Mimochodem, všiml si někdo, že režisér onoho skvostu byl zároveň režisérem barrandovské Bezdružice? A potom, spisovatelku Irču řadím hned po bok "mistra" Viewegha, bohužel v negativním slova smyslu. Ale probůh, proč je tu Alena Mihulová?
vizual ct1 je delany pro damy po padesatce.
rodinny neni urcite. a jako neni rodinny program ct1 (krome svatku)
a jeste k akvizicim.
ceska televize ma dost financi na to, aby se dostala k dobremu baliku filmu,
ktere by navic mohla prezentovat tak, ze jedine na ct1 clovek uvidi kinohity
bez reklamy.
zdf v nemecku ma se svym filmovym oknem v pondeli 22:15 velke uspechy.
na ct1 by ty filmy mohly bezet v pondeli od 21:00 hned po serialu.
cimz by se dalo nabalit dost divaku. navic by film koncil treba 22:45 a ne jako na komerckach v 23:45 diky reklamam.
Ona ta spisovatelská "tvorba" Obermannové, nejen v případě diskutovaného seriálu, je osobní výpovědí, o čemž nemusí nikdo pochybovat. Pokud si nenávist k mužům tímto způsobem ventiluje, tak tomu ještě rozumím, ale, a co si budeme povídat... Pokud bych vzal "pravdivý obraz" dnešních padesátnic dle Obermannové za reálný, tak se nedivím, že zde musí být každý chlap automaticky vyobrazen jako vocas. Mezi námi - který muž našich kvalit by chtěl trávit život s podobnou ženou? Tudíž se nedivím pověstným Ireniným psychickým stavům, vyvolaných osobními zkušenostmi. Je zcela logické a spravedlivé, že k b*bce vždy patří vocas. Není to sice diplomatické, ale všichni dobře víme, že podobné padesátnice jsou na přes hubu (s nadsázkou), a ty chytré padesátnice (rád budu věřit ve většinu) si pochopitelně myslí to samé, co já. :-)
Nikoliv. Čistě české specifikum, čím více to stojí za ..., tím více lidí na to kouká. Viz Kameňáky, Babovřesky a Oridinace v růžové zahradě. Proti této trojce je Esmeralda umělecké dílo :-D
Čecháčci (promaštěná kšiltovka, šusťákovka světových značek Adibas, Dream nebo Binke, jistě již každý viděl) totiž milují podprůměrnost...
ahoj davide.
letosni podzimni ct1 je totalni zoufalost!!!
a nejde jen o to, jak dopadly trapny padesatky.
5x tydne reprizy od 20:00.
utery, streda, ctvrtek a sobota see reprizuje po cely vecer.
bondovky, ktere bezely tisickrat na ct2, ted bezi v sobotu v noci na ct1.
jinak belmondo je v sobotu 21:15 na ct1 a v nedeli 20:00 na ct2.
nechapu, fridrich se zblaznil!
kdyz ct nedokaze poradne vystavet svuj hlavni program,
tak at spoji ct1 a ct2 v jeden program, kde by bezely dokumenty,
nova kvalitni domaci tvorba, akvizice, nejaka ta zabava a sem tam repriza
kvalitnich domacich filmu.
nebo at se zrusi ct sport a divacky sport at se presune na ct1.
stejne je sportovni program plny repriz o sledovanosti kolem 1%.
O zemědělství zjevně nevíš nic ty (takže se do něho radši ani nepouštěj), protože na uživení sama sebe nepotřebuješ vůbec nějakou velkou výměru, natož strojový park a další věci, které se týkají až zemědělských "fabrik". Potřebuješ k tomu akorát pracovitost a ne trávit čas psaním nesmyslů po diskuzích.
Pokud jde o nějaký pokřivený pohled, tak to přesně píšeš o sobě, kdy sis vymyslel jakousi teorii o komerčních TV a teď tu svoji rádobypravdu neustále omíláš v domnění, jak ti budou ostatní přitakávat. Samozřejmě nebudou, protože s takovou pitomostí může souhlasit leda někdo po lobotomii.
Vždyť jo, když zoomikle TDI naráží na "cizí produkci", tak nám ČT tvrdí, že ji "nemůže koupit, protože to prostě nejde".
Pravda je jiná. Raději nasypou penízky do kapes spřátelených patlalalů, než zakoupit něco kvalitního. Vždyť to už divák kvůli distribučnímu schématu stejně už viděl jinde. :-(
Zajímavé, že to "nejde" jen ČT, jinde to překvapivě nakoupit jde...
Ale vždyť dnes u ČT už o nic jiného nejde,jen o vysávání peněz,tento moloch už je roztáhnutý přes všechny radoby umělce,všichni přikyvují a plácají nesmysly uplně mimo mísu,neb ji mají místo mozku,zaprodali by vlastní matku,scenáristé-kde by se vzali,zaplatí se každému kdo něco vysyslí,lozit po náměstích a vykřikovat hesla proti zdravému rozumu,mužatky ,termo muži,uchyli a pedofili-výkvět elity národa,tzv.zastánci a propagátoři lidských práv,kteří hlavně zapomněli na povinosti , práva a názory těch druhých,správně to udělali v polsku,PIS vyhodila všechny menegery a redaktory a nabrali nové,kteří jim teď poklonkují,přeji to i ČT-aspoň by věděli,že ty koryta nejsou jistá!