Máš pravdu, dneska mám mimo první várku která začíná od 18.00, večer od 20.45 vypsány 3 mače zároveň které bez problémů naladím a teď babo raď že. Ale tady již nesouhlasím, ten dostatečný počet je právě dobrý k tomu že si z nich můžu vybrat jeden příp. dva /to když mě ten první přestane bavit/ které můžu sledovat. Takže zbytečné to není ani náhodou, když budu mít na výběr jeden, tak si můžu vybírat víš co.
Jiné trasy půjde zvolit těžko, Jančura toho víc nejezdí. Konkurentem je Leo na té samé trase. Pak už zbývají jen úzkokolejky, které by byly obrazově atraktivní, ale zase nebudou mít na to platit Relaxu za reklamu. Pár soukromých vlaků jezdí ještě v příměstské/místní dopravě, ale to atraktivní není. Ani pro diváky, ani reklamně. Takže jedině přejít do žlutých autobusů :-)
Jinak pro toho, kdo si chce zasoutěžit? či být viděn? v televizi tak... http://www.regiojet.cz/cs/nase-trasa-a-stanice/
A těch alternativných provozovatelů a tras v republice přibývá stále víc... Čerstvě další teď ohlásili mezi Plzní a Mostem budou Němci atd. jsou další a budou u vlaků i jinde třeba by mohli jak píšeš jít do autobusů... Nejde jen o nějaké tebou Nováku zmiňované maličkosti tj. kraťoučké bez významné trasy... Ono je to jedno kam se vleze k lidem a dá se jim tam soutěžní otázky... jde jen o to, že se tím dělá někomu reklama což se nemusí líbit někomu jinému, proto jsou ty pokuty za upřednostněný monopol...
Jo záleží na lokalitě ale třeba u nás na Severozápadě je vidět spousty různých nových mašin včetně Elefanta atd. kde si připadáš jak "letadle"... Samozřejmě jsou tu i ty staré motoráčky a kupéčka s uličkou ze který po vysunutí šoupaček... které se uvnitř zmodernizovaly čalouněním atd. Jediné co ČD né vždy zvládají je vnější čistota vlaků (u té ve vnitř vagónů se o to snaží ale né vždy jsou kulturní jejich uživatelé a pak se nedivte...) ktera za ta léta používání je už znatelně zanedbaná a těžko se dostává špína díky povětrnostním vlivům dolu tj. musely by jedině znovu natřít plechy a vyměnit skla...
V ostatní dopravce bych nedoufal. Viz tisková zpráva Student Agency.
RegioJet se stal partnerem pořadu Ostře sledovaný vlak od Televize Relax
Dnes, 1. září 2014 od 17:30 hod. spouští Televize Relax nový soutěžní pořad pod názvem Ostře sledovaný vlak. Společnost RegioJet se stala oficiálním partnerem tohoto zábavného projektu. Jedná se o vědomostní soutěž, která se odehrává právě ve žlutém vlaku, který jede na reálné trati mezi Prahou a Ostrava a zpět. Pořad má dvacet premiérových dílů měsíčně a je vysílán každý všední den. Základ formátu soutěže spočívá v klasickém principu pokládání otázek soutěžícím. Soutěžícímu je položeno maximálně deset soutěžních otázek. V případě správné odpovědi soutěžící vyhrává danou cenu od partnera soutěže a pokračuje ve hře. Hodnota otázek stoupá s počtem položených otázek. Soutěžící má tzv. tři životy a má tedy možnost využít třikrát nápovědu. Hlavními moderátory a tvářemi celého projektu jsou Monika Žídková (dříve moderátorka Dobrého rána České televize) a Antonín Duchoslav (dříve moderátor televize Pětka).
RegioJet věnuje soutěžícím, kteří správně odpovědí na třetí soutěžní otázku otevřenou vlakovou jízdenku v hodnotě 200,- Kč, za správnou odpověď na šestou soutěžní otázku otevřenou vlakovou jízdenku v hodnotě 500,- Kč a za správnou odpověď na devátou soutěžní otázku mezinárodní jízdenku do vybraných destinací (Francie, Itálie, Švédsko, Norsko či Dánsko) dle vlastního výběru. Platnost je jeden rok a lze je využít ve vybraných termínech.
„Ve vlacích RegioJet vždy nabízíme našim cestujícím něco nového a zábavného. Ať už zábavní portál, wifi, internet, noviny či časopis a nápoje zdarma nebo dětské kupé s hračkami, kreslenými filmy na tv, knížkami a stavebnicemi. Věříme, že si pořad Ostře sledovaný vlak najde své diváky a že se budou bavit přesně tak, jako u nás v RegioJetu“, říká Petra Nováková, PR manager STUDENT AGENCY holding, do kterého RegioJet patří.
Součástí propagace projektu Ostře sledovaný vlak je i reklamní kampaň, která se skládá z televizní anonce soutěže, rádiové anonce na Rádiu Čas a Rádiu Čas Rock, z prezentace na webových stránkách televize a partnerů projektu, sociálních sítích a televizní propagaci na Televizi Relax.
No teď vysvětlíme co cílená reklama obnáší... http://cs.wikipedia.org/wiki/Product_placement
Na Relaxu nedávno ohlášený nový pořad o Vlaku a musím říct, že to není zas tak špatný nápad = jedete, příjdou k vám s kufříkem, moderátorkou a 2 kamery, pravda trochu pohupující se díky jízdě po kolejích a pak zaznamenají jaké máte vědomosti a následně vás odmění pokud jste znali správné odpovědi... Nedělají to jen ve vlaku ale i v čekárnách nádraží RegioJetu... Pořád je to lepší než už všade přeplněný formáty o vaření... Prostě jít mezi lidi... něco jako je ten Taxík u konkurence kde ale jak přiznali je v některých případech už předem dohodnuto kdo bude soutěžit a tváří se jako, že náhodou zastavil Hámu atd. VIP šoféry...
Já tam žádné zázraky nevidím.
http://liveonsat.com/LJS_FT_int_M_euro2016.php
Především já musím vybírat pokud možno snadno dostupné TV stanice. Žádný share nepřipadá absolutně v úvahu. Ani DX příjem. Hrozně rád bych dneska doporučil miniseriál "Houdini" na britské Channel 4. Vysílá se pouhý týden po americké premiéře.
Zdar Lukáši, ono se časem něco okouká a Krampol s Novotným už byl dlouho na televizích s tímto podání pořadu, tak televize zkouší jiný věci a co se týče Paladia, tak tam reklama byla evidentní... Jen doufám, že se podobného nedočkáme díky používání jen jedné trasy RegioJet z Ostravy (ten přívuk tam byl slyšet a nevadí mi) do Prahy... Měli by preventivně časem zvolit i jiné trasy a vlakové provozovatele aby nedostali monopolní pokutu... No Upír taky už lecos zažil v různých televizích, tak proto asi se zkusí něco jiného... jen ti umělci teď zapláčou z čeho budou hradit nasmlouvané půjčky se splátkami... Jo ono i s tím J.Krausem to jde z kopce... lepší je Šíp a Donutila jen reprízují jak je též už okoukaný... Prostě televize zkouší a hledají čeho se jiného chytnout a čím nalákat? sledovaností...