Více

Názory k článku
Polemika o Technickém plánu přechodu

lemurek
lemurek (neregistrovaný)
23. 2. 2007 7:24 Nový

Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
Pane Štěpánku,co konkrétně jako člen rady ČTÚ děláte pro urychlení digitalizace?Komunikujete každý den s příslušným výborem v PS ČR?Tlačíte na politiky,radíte jim s mininovelou?Sakra rozhejbejte to už někdo..tenhle kostnatý systém mi už vážně pije krev.
No možná bude lepší když se budete věnovat vaší (příšerné) "hudební"skupině.
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
23. 2. 2007 7:59 Nový

Re: Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
Na druhé straně, ono se jinak lobuje, když mám za zády balík peněz někoho, kdo chce něco se ziskem prosadit, či jiný balík peněz získat a nebo jen skupinu nespokojenců, toužících pouze po kvalitní a pestřejší nabídce TV programů. Tím se nezastávám konkrétně třeba pana Štěpánka, ale z reakcí všech tří hlavních TV provozovatelů vyplývá, že po žádné digitalizaci netouží, nic z ní snad ani nebudou mít a jen nás nějaký evropský regulační orgán slabě tlačí do časů modernějších technologií. A protože za tím vším jsou obrovské balíky peněz (reklama, provozování nových lukrativních mobilních služeb) a řešení v zásadě zůstává jen na politicích a jejich technických poradcích, je stav přechodu z analogu na digitál, nejen v Česku, na úrovni takové, jaké je.
j
j (neregistrovaný)
23. 2. 2007 11:13 Nový

Re: Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
Souhlas s tebou, každý vymýšlí nesmysly proč to nejde, mluví do toho každý, aniž by věděl o čem. Jak dlouho už jde zkušební provoz v Praze, je to ostuda. Digitalizovat se musí a proč to takto protahovat. Nechtějí oni jen prodat staré analogové televize, aby si namastili kapsy, tohle vidím jako největší podvod na lidi, prodej starých šuntů bez digitálního tuneru, protože dříve nebo později stejně digitál bude, nebo budeme jako jediní šmrdlat v Evropě analog. V jiných zemích už najíždějí na HD TV a my jsme sto let za opicemi. Od pana Štěpánka, jako od mladého člověka bych očekával, že se obklopí odborníky a bude tvrdě v radě ČTÚ prosazovat digitalizaci a změny zákonů. Změnu plánu digitalizace a prodložení zahájení více jak o rok v Pardubicích a Hradci Králové, ale samozřejmě i jinde, přisuzuji naprosté neschopnosti lidí, kteří o tomto rozhodují, včetně pana Štěpánka.
Už se prosím probuďte, nesvádějte fiktivně brždění procesu digitalizace na staré lidi (co si jen babička a děda počnou) nebo Vás mladí za neschopnost jednou ukamenují.
Mark
Mark (neregistrovaný)
24. 2. 2007 22:05 Nový

Re: Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
Vydíte to myslím trochu pochybeně. Totiž to oč se tu v podstatě hraje není prodejnost starých analogových přijímačů, výrobci těcht ozařízení myslím do procesu digitalizace nezasahují protože zkrátka nemají potřebné páky ... zasahují však samotné televizní stanice a ty celý proces ve skutečnosti brzdí protože si chtějí vyjednat takové podmínky aby jeji postavení v nové vysílací technologii bylo stejné nebo lepší než je tomu v analogu, ... tedy v podstatě se tu hraje o omezení konkurence kterou nová vysílací technologie logicky nabízí naopak výrazně rozšířit. Zde je jádro pudla, zde je ten stěžejní konflikt a důvod prož proces digitalizace (DVB-T) u nás de facto stojí. žáby sedí na prameni a nevstanou pokud je někdo nenakopne (což nejde bez soudní dohry) nebo nepřemluví (a k tomu jsou třeba úplatky a speciální nabídky pro vyvolené)
prudic
prudic (neregistrovaný)
24. 2. 2007 23:43 Nový

Re: Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
jenze prodejnost starych analogovych smejdu vyvolava tlak stylu "kurva pred tydenm jsem si koupil trdlevyzi a ted mi je k nicemu". Lidi jsou blbi a nepoucitelni. Nezapomente.
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
25. 2. 2007 9:00 Nový

Re: Opakuji,digitalizaci brzdí RRTV,ČTÚ a politici

celé vlákno
Myslím si, že v současnosti řešit dilema při nákupu nové TV je oříšek i pro znalé a "odborníky". Pořád mám technickou zkušenost, že stará "dobrá" analogová CRT TV dokázala sloužit na úrovni mnoho let. Možná už to dnes není co bývalo, ale stále mi vychází kalkulace poměru ceny a technického přínosu v současnosti ve prospěch CRT a ne LCD a plazmy. Uhlopříčka 55 i 72cm se dnes dá výhodně koupit v cenách kolem 5000Kč a to je spolu s levným STB pouhý zlomek ceny LCD s integrovaným digitálním tunerem (30000, 40000 i více desítek tisíc) a deklarovaná životnost jejich monitorů je jen v řádech desítek tisíc hodin. Mezitím se nám změní (inovují) technologie komprese, rozlišení a dnes nový "kombajn" bude na stejné úrovni jako starší CRT TV. Proto se připojuji k těm, kteří dnes hlásají, nekupujte nic a nebo když je to nezbytné, tak to dnes nejlevnější. Bude se vám to po čase snadněji vyhazovat a s lepším pocitem. Proto doprodej "starých" CRT TV nepovažuji za skutečnou brzdu digitalizace a jistě ji nebrzdí ani lobování prodejců a již skončivších výrobců CRT obrazovek. Ti první by měli jen vyšší příjem při prodeji dražších LCD TV a při výprodeji ztrácí každý obchodník.
jirka44
jirka44 (neregistrovaný)
23. 2. 2007 8:13 Nový

tak, tak

celé vlákno
Tak se mi nějak potvrzuje, že o digitalizaci vlastně nikdo nestojí. Diváci, kteří toužili po pestřejší programové nabídce nebo měli mizerný analog už mají dávno nějakou parabolu na střeše a ostatním to jenom komplikuje život. (Už se vám někomu podařilo naučit manželku naprogramovat nahrávání videa a STBoxu?)
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
23. 2. 2007 8:16 Nový

NE

celé vlákno
a ještě jednou NE. A ani na podstatně jednoduším případě s PVR!
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
23. 2. 2007 8:54 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
Mluvte prosím za sebe a ne za všechny. Já o digitalizaci stojím a parabolu na střeše nemám. Stejně tak většina mého okolí.
Nevím, koho máte za manželku, moje žena sice nemá maturitu, ale programovat video zvládá s přehledem. Programovat STB neumí, protože zatím není důvod cokoliv programovat, když na něm není co přijímat. Ale předpokládám, že s tím problémy mít nebude.
Ale k věci: digitalizace pozemního TV a R vysílání je věc nezvratná, jde jen o to, kdy a za jakou cenu proběhne. Zkušenost říká, že jakékoliv protahování celou akci jen prodražuje. Takže můj názor je: urychleně, v řádu měsíců, zprovoznit co největší počet vysílačů DVB-T i za cenu rušení stávajícího analogového vysílaní. Když jsme se vydrželi dívat na duchy a jiné patvary celá desetiletí, tak pár měsíců nikoho nezabije. Navíc si utrpení může zkrátit včasným nákupem STB. Souběžné vysílání stačí 2 až 3 měsíce, pro sociálně nejslabší by mohl stát zadotovat STB - když jich koupí naráz 10.000, určitě dostane slevu. Za rok není co řešit, pár problémových míst lze dořešit později.
RRTV bych doporučil přezkoumat, jak Nova dodržuje udělenou licenci, pokud ne, prostě ji odebrat a je po problémech s Novou.
Dále nechápu, na základě čeho si Nova a Prima vynucují jakékoliv bonusové licence. Mají jednu licenci, ta jim vydrží (když už to tak pomrvili) až do roku 2017. Do té doby buď budou v analogu nebo dobrovolně přejdou na DVB.
O možnosti cyklického přidělování licencí, kasačních stížností a rušení rozhodnutí nemá ani cenu cokoliv psát - to je prostě Kocourkov.
ABC
ABC (neregistrovaný)
23. 2. 2007 9:50 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
Přesně vyjádřeno. Digitalizovat se prostě musí, ať si kdo chce co chce mele. Každý den, kdy se nepostupuje dopředu, je zrátový. Tratí diváci, reklamní agentury, televize. Jediný kdo je na tom furt stejně, nebo líp ať něco dělá nebo nedělá (převážně nedělá!) je RRTV, ČTÚ a poslanci.
Těm je jedno úplně všechno, maj dobře vysezený židle a stálý příjem za nic.
prudic
prudic (neregistrovaný)
23. 2. 2007 13:38 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
no s temi televizemi bych si tak jisty nebyl. Treba Noha (a asi i Prima, at jsem objektivni) na tom rejzuje nak na Klondajku. Zvyseni ceny za reklamni cas hovori za vse.
vedro
vedro (neregistrovaný)
23. 2. 2007 16:19 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
A Nově a Primě bych řekl: Buď přijmeš TPP a budeš se ním řídit a budeš mít jednu pozici jistou, s možností prodloužení licence v roce 2017 nebo zůstaváš v analogu a za 10 let šlus.
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
23. 2. 2007 18:45 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
On je problém v tom, že Vedro může říci komerčním TV co chce, dokonce i další nespokojenci, ale vliv to nemá žádný. To má stejný účinek, jako rady fotbalistům v hospodě u piva, při sledování zápasu. Zatím stále platí zákon, že licence na analog platí i pro digitál a už nebude možné ji v roce 2017 znovu prodloužit! Na tom někteří staví svoji vizi, ať Nova do tohoto roku živoří v analogu a potom jí už další licenci ve výběrovém řízení nedáme. Jen tito snílkové asi nebudou v té době ve výběrové komisi pod jakoukoliv hlavičkou.
vedro
vedro (neregistrovaný)
23. 2. 2007 19:41 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
Ne, to není nespokojenost, to je jedna z možností, jak se může stát s Novou a Primou domluvit. Nabídne jim toto řešení za vrácení analogových frekvencí. (A pochopitelně bonus za souhlas s TPP)
JirkaH
JirkaH (neregistrovaný)
24. 2. 2007 14:35 Nový

Re: tak, tak

celé vlákno
A proc by to ten stat delal? BTW kdo to je vlastne ten stat? :-D
DT-amater aura:93
DT-amater Login: DT-amater
23. 2. 2007 11:43 Nový

V teto souvislosti ...

celé vlákno

"Za problematickou považuji také skutečnost, že kmitočty vyhrazené v TPP veřejnoprávnímu multiplexu odpovídají kótám a vysílačům provozovaným společností Radiokomunikace. Jestliže má ČT vypsat veřejnou obchodní soutěž na provozovatele veřejnoprávního multiplexu a urychleně zahájit jeho vysílání, pak mi jistě dáte za pravdu, že postavení Radiokomunikací v soutěži by bylo mnohem výhodnější než u ostatních účastníků. Takže je velmi pravděpodobné, že by další společnosti napadly regulérnost takové soutěže.

Tak me napada, bylo rozumne podnik Ceske radiokomunikace privatizovat? Co se stane s velkymi vysilaci, kdyby tu soutez Radiokomunikace nevyhraly? Zbourali by je a vitez by stavel nove? Radiokomunikace by je vitezi prodaly nebo pronajaly? ...
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
23. 2. 2007 12:36 Nový

Pokus o souhrnnou reakci

celé vlákno
na výše uvedené názory. Zkusím to popořadě. Partnerka má VŠ vzdělání tech. směru, ale nejen ona může mít problém se správným nastavením kanálu na STB připojenému k VCR, na něm nastavit správný vstup a na obou nastavit správně časovač. Na displejích STB a VCR nemusí být při nastavování nic vidět a proto po dobu programování musí být celá cesta propojena správně, aby na obrazovce TV byly postupně vidět parametry STB i VCR. A nakonec to správně ještě nastavit, viz výše. Možná, že názor Hotovsona právě souvisí s dosavadní zkušeností s jednoduchým analogovým provozem, ale až bude muset mít přechodně kvůli DVB-T dva STB (pro TV i VCR), možná to bude vidět jinak! Já také o digitál stojím a na balkoně mám satelit s pozicionérem a asi 800 programy, ale souběžně využívám kabelovku, DVB-T i DVB-S! Rád si vybírám podle svých možností.
Dále si myslím, že podceňovat právníky Novy s obrovským kapitálem za zády nelze a přehlížet už vůbec ne. Proto si nemyslím spolu s ABC, že na stávající situaci Nova něco tratí, naopak někde panuje strach z reakce obrovské komunity diváků, kolik do přechodu budou muset dát peněz, aby jejich možnosti sledování a nahrávání oblíbených pořadů se nesnížily.
Jak správně připomíná DT-amater, k průtahům se ještě přidávají možné problémy s výsledky výběrových řízení na šiřitele signálů a možná by se daly pořádat i výběrová řízení na dodavatele elektřiny a na spravovatele našeho přírodního bohatství "éteru" a na ............, nechť si dosadí každý podle své vůle.
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
24. 2. 2007 9:25 Nový

Re: Pokus o souhrnnou reakci

celé vlákno
Slušnější STB a VCR stačí propojit SCARTem a nastavit časovač v STB (podle EPG) a VCR se spustí signálem z STB /koukám, že by měl Mládek oprášit svůj text "Z PLR do MLR, jel jsem přes ČSSR..."/
Bohužel naše VCR sešlo věkem dříve, než k nám po více než PĚTI letech zkušebního provozu dorazil signál DVB-T (50 km od Brna). Takže nemohu empiricky ověřit, zda je manželka schopná tyto výdobytky techniky používat.
Co se týká nákladů na přechod: náklady na STB se vejdou do 2% ročního rozpočtu i u těch nejchudších skupin obyvatel, lze to řešit nákupem na splátky, také KOMERČNÍM televizím by se mohlo vyplatit finančně podpořit nákup STB (100.000 STB je cca 20.000.000,- - co to je proti několika miliardám příjmů, že?). Následně ušetří na nákladech za vysílání a to podstatně víc.
Průtahy mají jen jednu příčinu - korupci. Je jasně vidět, ža pokud na něčem poslancům skutečně záleží (platy), to dokáží projednat a odhlasovat i ve zkráceném režimu několika týdnů a nepotřebují na to několik let. Taky kvalita takového zákona je vysoká (bohužel, odhlasovali jsme to omylem, ale napravit to bude trvat několik let). Kdyby takto prosadili rychlý přechod k DVB-T, tak Nova ani nehlesne a my všichni už několik let spokojeně přepínáme kanály více než pěti televizí.
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
25. 2. 2007 8:34 Nový

Poslanci,

celé vlákno
na rozdíl od DBV-T, jsou bohužel v jiném postavení. Výše jejich platů souvisí jen s nepatrným přerozdělováním toho obřího balíku státního rozpočtu a právníkům a majitelům Novy tady o nic nejde. Také proto nikdo jistě nezažaloval poslance u ústavního soudu, nepodal odvolání, dovolání, kasační stížnost a jiné právní kličky a "chudákům" poslancům to bude trvat dlouho, než si své platy sníží, či už ani nakonec nesníží. Pokud se ale jedná o miliardové majetky a stamilionové příjmy z reklam, pak si právníci z Novy dokážou maximálně ohlídat to, aby jim druzí (konkurence) z toho ubrali co nejméně a to i za jakoukoliv cenu. Na druhé straně si asi uvědomují, že jednou to stejně příjde (mohlo by i dříve než v roce 2017) a proto prezentují své plány na kompletní obsazení celého MUXu (štěstí přeje připraveným)!
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
25. 2. 2007 19:33 Nový

Re: Poslanci,

celé vlákno
Souhlasím, ale přesto doplním názor, že poslanci - hlavně ti mediální - jsou bezpochyby ve vzájemné symbióze s Novou a spol. Když je Nova bude příliš kádrovat a napadat, tak jí nepřiklepnou dost bonusových licencí. Když jí nepřiklepnou licence, Janek, Radek a Ivan na každého něco vyšplíchnou ze svého jistě bohatého archívu.
Přihodit Nově kompletní MUX, to je stejný Danajský dar České republice jako když blahé paměti Dyba přiklepnul exkluzivitu Českému Telecomu - a všichni víme, k čemu to na mnoho let vedlo.
Kuba
Kuba (neregistrovaný)
23. 2. 2007 18:11 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
Přesně tak, je to naprostý nesmysl, máme postavenou síť vysílačů, dle mého velice kvalitních (Buková Hora, Kleť, Praděd a další), tak nevím co by chtěli dělat... Postavit síť odpudivých sožárů na každém kopečku jako je to u GSM? A nebo na ty hory postavit vedle stožáru Radiokomunikací ještě jeden stožár? To snad ne...
Zajímalo by mě jaké byste si představoval nové vysílací lokality, odkud by se to tedy mělo vysílat, pane Potůčku? S vaším článkem jinak souhlasím, ale tohle je naprostá (s omluvením) hovadina.
vedro
vedro (neregistrovaný)
23. 2. 2007 19:55 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
Je to jednoduché. V Ženevě se domluvily frekvence a výkony platné pro DVBT (po ukončení analogu). Z čeho měl ČTU vycházet (a ostatní zahraniční regulátoři) při tvorbě sítí DVBT, když nebyli známi vysílatelé? Prostě DVBT napasovali na dnešní hlavní vysílače. Pokud se nový multiplexer na tu základní kótu nedostatne (např. z důvodu vlastnictví zařízení ČRa a s tou nedojde k dohodě o pronájmu), tak multiplexer si požádá o jinou kótu a ČTU mu sdělí, zda to je možné a jakým výkonem lze vysílat. Je to to samé jak když si televize v analogu stavěla své vysílače-šlo o individuální koordinaci potvrzenou ČTU. Multiplexer bude zvažovat mezi náklady za pronájem místa na hlavní kótě a náklady na vybudování kompletně nového vysílače někde jinde s tím, že ono nové místo nemusí mít tak dobré pokrytí daného území a bude muset stavět jěšte několik dalších vysílačů, aby pokryl dané území.
DT-amater aura:93
DT-amater Login: DT-amater
23. 2. 2007 21:08 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
V pripade pronajmu to bude skvele: vydelavat bude chtit multiplexer (najemce) i vlastnik vysilace (napr. tedy Radiokomunikace), to bude TV a nasledne divaky stat balik ;-) .
prudic
prudic (neregistrovaný)
23. 2. 2007 21:48 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
jak vyhodne outsourcovat prenos. Stejne jako jakykoli dlouhodoby pronajem.
Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
23. 2. 2007 23:12 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
Sanmozřejmě že to je hovadina, ale zároveň i nebezpečí pro chystané výběrové řízení na provozovatele veřejnoprávního multiplexu. Proto by bylo nejlepší, kdyby si ČT mohla provozovatele vybrat bez výběrového řízení. Jinak to logicky skončí u soudu.
Trident
Trident (neregistrovaný)
25. 2. 2007 14:01 Nový

Re: V teto souvislosti ...

celé vlákno
Spíš ide o to že dneska se ty vysílače využívají k mnoha různým účelům na rozdíl od dob dávno minulých. Vedle TV vysílačů jsou to rozhlasové vysílače, převaděče pro HZS či benga, telefony a datové služby. Mít takový stožár na pořádnym kopci to je prostě majetek z kterýho dneska tečou prachy!
Ty stožáry na každym rohu máš kvůli tomu aby jsi nemusel tahat cihlu. Buďto budeš mít hustou síť buňek a budeš tahat toustovač pro baby, no a nebo halt bude sem tam vysílač, delší vlna a chlapský mobil s pořádnym výkonem:) Ono nic neni jen tak.
Puchejř
Puchejř (neregistrovaný)
23. 2. 2007 12:34 Nový

Petr Štěpánek

celé vlákno
Pan Štěpánek si zřejmě myslí, že lidé mají krátkou paměť.Chci připomenout, co je pan Štěpánek zač.Byl členem RRTV v letech 1994 - 2003.Dají se dohledat jeho vyjádření a postoje týkající se prodloužení analogových licencí TV NOVA a PRIMA.To je klíčová věc, od níž se odvíjí nynější stav.Už v té době se vědělo o přechodu na digitální vysílání a přesto(nebo právě proto)byli licence uděleny do roku 2017!Není pochyb za koho pan Štěpánek kopal a kope.Jen by mě zajímalo, jak se dostal do rady ČTÚ a zda jeho nynější podnikatelské aktivity jsou v pořádku(viz živnostenský rejstřík).
lemurek
lemurek (neregistrovaný)
23. 2. 2007 13:16 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Nevím jakej je to odborník,ale hudbu dělá naprosto šílenou :o)

Pane Štěpánek,braňte se trochu,dyť jsme tady všichni proti vám.

Hotovson to vystihnul naprosto přesně.Třásl jsme se na digitální vysílání jako ratlík na stehno kravičky,ale to co je spuštěno v Domažlicích je naprosto šílený.Ale na druhou stranu alespoň tu máme něco :o) (hodně kyselej úsměv)
Navrhuju účast poslanců v on-line diskuzy na digizone,pěkně jednoho po druhým.Ať maj klucí troškuo světy - no to asi nepude :o)
prudic
prudic (neregistrovaný)
23. 2. 2007 13:45 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
To asi fakt nepude - lid by poznal koho to strana a vlada (tim myslim sedou eminenci, o ktere se nikdy nedozvime kdo to je) nanominovala - jako vzdy neschopne diletanty. A to je hodne uz i pro ty radni odhalit jak oni sami o problematice premysleji.
Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
23. 2. 2007 14:43 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Ona je sice pravda, že RRTV za působení Petra Štěpánka prodloužila licence Novy a Primy, ale ono jim nic jiného nezbývalo. Chyba není na straně RRTV, ale zákona o rozhlasovém a televizním vysílání z roku 2001, kam někteří páni poslanci propašovali institut automatického prodloužení licence bez jakýchkoli podmínek. Pokud provozovatel splňuje zákonné podmínky, tedy požádá o prodloužení licence a v minulosti neporušoval závažným způsobem a opakovaně zákon, RRTV mu licenci musí prodloužit (ale nárok se týká jen jednoho prodloužení). Klíčovým autorem onoho zákona, který v určité pozměněné podobě platí dodnes, byl poslanec Miroslav Kučera z ČSSD.
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
24. 2. 2007 9:31 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
je to opravdu tak, že Nova nikdy v minulosti zavážným způsobem neporušovala podmínky přidělené licence?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 2. 2007 3:12 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Na to si stejně N@va dává zatraceně velký pozor, právníků mají kdyžtak dost.
prudic
prudic (neregistrovaný)
27. 2. 2007 18:11 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
a hrnul se nekdo do dokazovani? proc? kolik?
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
28. 2. 2007 8:47 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
stačilo by zveřejnit znění licence (možná je někde dostupná, nehledal jsem ji) a pak by každý jasně viděl, jak na tom Nova je
Puchejř
Puchejř (neregistrovaný)
27. 2. 2007 14:33 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Pane Potůček.
Četl jste onen zákon?Já myslím, že ne.A to, že se zastáváte lidí, kteří jsou nějak spojeni s RRTV v kritické době mi bylo do nedávna záhadou.Ale stačí si projít na internetu Vaši činost v těch letech a je jasno.
Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
27. 2. 2007 18:34 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
??? Nespletl jste si mě s nějakým jiným Potůčkem? Protože já se od roku 1998 živím novinařinou a Štěpánka jsem vždycky kritizoval.
Puchejř
Puchejř (neregistrovaný)
2. 3. 2007 16:29 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Máte pravdu.Tímto se Vám omlouvám.
DT-amater aura:93
DT-amater Login: DT-amater
27. 2. 2007 22:40 Nový

Re: Petr Štěpánek

celé vlákno
Z toho mala co jste napsal moc jasno nevidim ;-) .

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+