Hlavní navigace

Taneční Dance rádio změnilo vizuální podobu, program i hudební dramaturgii

9. 11. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Lagardere Active
Změny v hudební dramaturgii rozhlasové stanice Dance rádio mají „ještě více akcentovat současné trendy žánry na elektronické taneční scéně“.

Taneční stanice Dance rádio z portfolia mediální skupiny Lagardère Active prošlo v průběhu posledních dvou měsíců řadou změn. Proměnila se zejména hudební skladba, která chce reflektovat „aktuální trendy na elektronické taneční scéně“. 

Změn se dočkala i vizuální podoba rádia a stanice se dočkala i nového loga. Dlouhodobě jsme řešili, jak dodat Dance rádiu novou energii, a nyní přicházíme s novým konceptem. Ten se projeví jak v samotném programu stanice a zejména hudební dramaturgii, tak i v marketingové komunikaci, slibuje Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardère Active ČR.

Pestré žánry elektronické hudby

V rámci změn v hudební dramaturgii se stanice snaží „držet žánrovou pestrost v rámci elektronické hudby“ a hrát „ty největší hity“ žánrů a stylů, jako je house, deephouse, progressive, electro, d'n'b, funky breakbeat až po trance a tech house.

Postavili jsme silnou odpolední show, upravili složení a časy oblíbených večerních shows, například Hardwell On Air, Armin van Buuren nebo Pete Tong, rekapituluje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a Dance rádia.


Autor: Lagardère Active

Aktuální kampaň Dance rádia.

Významnou roli by měli hrát i známí interpreti z devadesátých let a přelomu století, jako jsou Groove Armada, Orbital, Leftfield, Daft Punk nebo Chemical Brothers. Právě singl posledně jmenovaného uskupení Hey Boy, Hey Girl se stal i ústředním claimem probíhající reklamní kampaně.

Moderátorský tým posílil DJ Roxtar 

Novou personální posilou Dance radia se stal DJ Roxtar, kterého mohou posluchači slyšet každý všední den od 14 do 18 hodin v pořadu nazvaném Roxtime. S Roxtarem Dance rádio spolupracuje i na nové hudební dramaturgii.

BRAND24

Stanice také aktuálně spustila kampaň v tiskových titulech vydavatelství CN Invest, Empresa Media, Burda a Bauer Media Praha a outdoorovou kampaň v síti Famedia v Praze. Její vizuální podoba má připomínat atraktivní taneční párty. Nové logo stanice z dílny Robina Stenczla pak chce akcentovat aktuální trendy, kterým dominují jednoduché linie a kontrastní barvy vyjadřující „vášeň, energii, dynamiku a taneční rytmus, tedy hlavní atributy Dance rádia“.

V Praze lze Dance rádio naladit na frekvencích 89,0 a 102,9 FM. Podle posledních výsledků měření Radio Projekt si každý týden rádio naladí přibližně tři desítky tisíc posluchačů. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).