Utkání sledovalo – ve srovnání s finále MS ve fotbale 2014 – o 69 tisíc diváků víc. Jednotka byla především díky němu v neděli 10. června 2016 nejsledovanější slovenskou televizí. Podle tiskové zprávy dominovala jak přes den, tak v hlavním vysílacím čase (prime time) a celkový podíl na sledovanosti dosáhl 20,2, resp. 24,1 %. Pro srovnání připomínám, že v Česku zápas Portugalsko–Francie zhlédlo na ČT Sport 845 tisíc diváků při podílu na publiku 29,44 %.
K vysoké sledovanosti kanálů RTVS přispěl i pořad Slovensko v obrazoch (114 tisíc, 15 %) a Svet v obrazoch se svými 124 tisíci diváky a podílem opět 15 %. Příznivě se také na víkendové sledovanosti podepsal i sobotní start třetí řady show „NAJ dedinka Slovenska“. Tu si nenechalo ujít 260 tisíc diváků a podíl na publiku dosáhl 17,2 %.
ČTĚTE TAKÉ: Nestihli jste Bonda na ČT 2? Šanci máte s RTVS
RTVS spustilo HD vysílání obou svých kanálů v pozemním multiplexu
Slovenská veřejnoprávní RTVS a studio Oficina bodují s grafickým konceptem
RTVS vydala i zprávu o průměrné sledovanosti utkání Euro 2016 na Jednotce i Dvojce. V případě té první dosáhla 465 tisíc diváků (28,7%) a oproti MS 2014 v Brazílii byl zaznamenán nárůst o plných 214 tisíc. Průměrná sledovanost premiérových utkání na Dvojce pak dosáhla 225 tisíc diváků (19,1%) a oproti MS 2014 zaznamenala nárůst o 34 tisíc.