Tady ty koláče jsou stejně nepřesný,musel by to mít každej doma aby se to vědělo přesně a pak vám to počítá ikdyž jen přepnete a vzápětí odejte jinam tak už naskakují dotyčné TV procenta.
Jen jsem naznačil že takové koláčky se musí brát s obrovskou rezervou takže může být že ta která měla nejmenší sledovanost mohla být klidně i první nebo druhá atd.
Koláče se share ukazují průměrné hodnoty a je jasné ža každý člověk by měl tento koláč jiný ;-)
O jejich objektivitě si můžeme myslet cokoliv, nicméně pro komerční televize jsou nejdůležitější ukazatel ze všech, protože cena reklamy se vypočítává podle sledovanosti kterou ukáží peoplemetry. Kdyby na Nově seděl ještě Vláďa Železný vysvětlil by vám to dokonale :-)
Měl jste si peoplemetr vzít a zároveň si za úplatu domluvit na Nově, že ji budete preferovat. Si myslím že to aspoň tahle funguje... jinak by vysílanými s***kami Nova nikdy nemohla zaujmout tolik diváků... a jeden takovej peoplemetrový divák generuje třeba 0,5% celkového share navrch.... a když to napadlo mě, neveřím že by to nenapadlo jiný český koumáky (a Nově se to bohatě vyplatí...)