Hlavní navigace

Samsung chce zkvalitnit zákaznický servis, nabídne interaktivní online službu Live Assistant

22. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Samsung
UVNITŘ VIDEO – Nová služba je primárně určena pro prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televizory řady QLED.

Služba zákaznické podpory Live Assistant by měla spojovat výhody online světa a osobní schůzky s poradcem z pohodlí zákazníkova domova. Naším cílem je poskytnout zákazníkům poradenství v rámci interaktivního videochatu. Podobnou službu na území České a Slovenské republiky pro oblast spotřební elektroniky zatím nikdo nenabízí. Jsme první i v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz podobné služby, popisuje Jan Procházka, vedoucí zákaznické péče Samsung. 

Hlavním rozdílem oproti klasické zákaznické péči by měl být vizuální a interaktivní zážitekSlužba Live Assistant je dostupná ze všech zařízení připojených k internetu. Zákazníkovi stačí běžný počítač, tablet nebo telefon připojený k internetu a schopný běžného videohovoru, tedy vybavený mikrofonem a ideálně také kamerou. Interakce s objekty, jako jsou produkty, formuláře nebo ovládací prvky, pak ze strany klienta probíhá formou typickou pro dané zařízení. Tedy prostřednictvím myši, dotykové obrazovky nebo klávesnice, doplňuje Procházka.

BRAND24

Vyberte si čas i konkrétního poradce

Prostřednictvím služby Samsung Live Assistant si zákazník může nechat poradit s nastavením a instalací jeho zařízení, s výběrem či nákupem vhodného příslušenství nebo si domluvit případný servis. Poradci mohou v případě zájmu zrealizovat i přímý nákup. Uživatelé budou mít k dispozici kompletní produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu firmy Samsung.

Zákazníci mají možnost vybrat si na základně osobních preferencí konkrétního poradce. V případě, že poradce není dostupný, je možné si termín schůzky zvolit online na dobu, která zákazníkovi vyhovuje. Služba je zdarma a funguje ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).