Více

RRTV udělila čtyři televizní licence a rozporuje vyváženost Duelu Jaromíra Soukupa

Vysílací Rada udělila televizní licence programu Óčko Star, kanálu Šlágr 2, televizi Kutil TV a stanici TV Brno 1. O licenci pro Seznam.cz TV se nikde nehovoří.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém šestnáctém letošním zasedání vyhodnotila 22 stížností diváků a posluchačů, vydala čtyři upozornění na porušení zákona a rozhodla o zahájení jednoho správního řízení.

RRTV udělila čtyři licence k provozování televizního vysílání, první z nich získala společnost Stanice O k provozování televizního vysílání programu Óčko Star šířeného prostřednictvím družice. Rada také odsouhlasila změnu názvu stanice z Óčko Gold na Óčko Star.

MINULÉ ZASEDÁNÍ: Vysílací Rada vyhlásila konkurz na devět rozhlasových frekvencí


NAPSALI JSME: Dnes zasedá RRTV. Na pořadu má být i televizní licence pro Seznam.cz TV

Do vzduchu míří druhý Šlágr i televize Brno 1

Společnost Šlágr TV získala licenci k provozování programu Šlágr 2 prostřednictvím zemského digitálního televizního vysílání. Stejnému provozovateli také na základě žádosti z letošního září zanikla licence k vysílání programu Šlágr Rádio prostřednictvím systému T-DAB.

Firma S&P Broadcasting, provozovatel stanic Mňam a Mňau, získala oprávnění k vysílaní televizní stanice Kutil TV prostřednictvím zvláštních přenosových systémů. Její program by měly tvořit pořady o kutilství, o veškerých záležitostech týkajících se domu, bytu, zahrady a o životním stylu

Poslední televizní licenci obdržela společnost Brno TV, ve které drží většinový podíl vydavatel internetových Parlamentních listů. Ta může vysílat program TV Brno 1 v regionálním zemském digitálním multiplexu.

Radě se nelíbí Duel Jaromíra Soukupa

Radní také požádali provozovatele vysílání televize Barrandov o podání vysvětlení, jakým způsobem je do pořadu Duel Jaromíra Soukupa umístěn produkt v rámci product placementu a jak toto umístění zohledňuje ustanovení, že umístění produktu je v pořadech přípustné pouze v kinematografických dílech, ve filmech a seriálech vytvořených pro televizní vysílání nebo pro audiovizuální mediální služby na vyžádání, ve sportovních a zábavných pořadech, a to za podmínky, že se nejedná o pořady pro děti

Týden s prezidentem: prezident Zeman a Jaromír Soukup.
Autor: TV Barrandov

Týden s prezidentem: prezident Zeman a Jaromír Soukup.

Radě se nelíbí ani údajná nevyváženost hostů a jimi zastupovaných politických stran ve zmíněném pořadu Jaromíra Soukupa. Podle Rady byli zástupci politického hnutí ANO přítomni ve všech odvysílaných dílech pořadu. 

Tím se provozovatel dopustil porušení povinnosti zajistit, aby ve zpravodajských a politicko-publicistických pořadech bylo dbáno zásad objektivity a vyváženosti a zejména nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana nebo hnutí, popřípadě jejich názory nebo názory jednotlivých skupin veřejnosti, a to s přihlédnutím k jejich reálnému postavení v politickém a společenském životě, uvádí se v tiskové zprávě RRTV. 

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 9. 2017 15:44

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+