Hlavní navigace

Názory k článku RRTV: Doporučení k product placementu má sloužit hlavně divákovi

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2010 13:03

    Enik
    K čemu divák potřebuje vědět, že v televizním pořadu na který se právě hodlá dívat je umístěna nějaká reklama? Pokud si jí divák všimne, tak o ní nemusí být informován, a pokud si jí nevšimne, tak tu informaci zjevně nepotřebuje. Upozornění na PP je tak vhodné především pro inzerenta, a nikoliv pro diváka. Inzerent si tím zajistí další způsob jak upozornit na svoji reklamu. Z pohledu diváka je tak postup a návrh RRTV naprostou zvrhlostí. Paní předsedkyně RRTV je zjevně "zlobbovaná." Pro diváka to upozornění žádný smysl nemá. Je to blbost na entou!!!, která vzešla zase jen z pomatených hlav rádobyregulátorů!
  • 10. 6. 2010 13:44

    K-A-R-L-O-S
    Pokud PP bude po reklamních blocích chvili svitit a na začátku pořadu,filmu,dokumentu či seriálu,tak to bude únosné a koukatelné a spíš to bude přínos pro inzerenty že mají o něco vědší reklamní trh,a zacílení legální na diváka,což se projeví časem jaký se projevuje zájem o daný produkt či službu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).