no vracím se k tomu prvnímu komentáři. A na co mají v ČT ty tisíce zaměstnanců, když nakonec po socialisticko/kalouskovsku objektivně zdůvodňují potřebu nějakého Hávy. Tihle prostředníci slouží k tomu, aby posílali malou domů.
ARBOmedia je nadnárodní uskupení, které působilo na více trzích Evropy. Media Master je nástupnickou organizací, kterou na papíru vlastní Novozélandská společnost, za níž údajně stojí J&T a Chrenek.
Jinak ve většině zemí EU si veřejnoprávní TV prodávají reklamní časy samy bez prostředníka. ČT před léty uvažovala že si výhledově bude prodej inzerce zajišťovat také sama, ale měla strach že by to způsobilo krátkodobě výpadek výnosů a tak od toho ustoupila....
To se musíte zeptat v ČT ;-)
Ale když si může reklamu prodávat sama Nova nebo Prima, měla by to umět i ČT. Mediální zastoupení je dobré pro malé televize, které nemají kontakty a špatně by se jim vyjednával prodej inzerce s velkými agenturami. Ale aby třeba Barrandovu takto neunikaly peníze, koupil si chrenek Media Master a jdou mu provize i z reklamních spotů na ČT :-)