Hlavní navigace

Reklama a HbbTV: Prohlédněte si prezentace z konference o programatické reklamě

30. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: FTV Prima
UVNITŘ PREZENTACE – Hybridní televizi se detailně věnoval Petr Hatlapatka z Media Clubu nebo Petr Horák ze skupiny televize Nova.

Ředitel nových projektů skupiny Nova Petr Horák se ve své prezentaci na konferenci Den programatiky, kterou minulý týden uspořádaly technologická společnost R2B2 a agentura AdHackers, věnoval programatickému prodeji digitálního videoobsahu a televizních kanálů.

Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje mediazastupitelství Media Club, které primárně zastupuje kanály FTV Prima, se ve své prezentaci primárně věnoval výhodám programatického nákupu reklamy v prostředí hybridní televize.

BRAND24

Někdejší technický ředitel televize Óčko a zakladatel společnosti Hybrid Lukáš Hnilička, který spolupracuje s televizemi Prima, Óčko nebo Šlágr, se v rámci svého vystoupení soustředil na tři otázky – není reklama v HbbTV prostředí dražší než internetová a nemá hybridní televize horší výkon než klasické GRP televizní kampaně? Třetím tématem pak byly aktuální trendy v HbbTV.

František Bauma ze společnosti R2B2 se věnoval hlavnímu tématu druhého ročníku Dne programatiky, kterým byla otázka multiscreenu. Ve své přednášce nabídl optimalizační tipy na základě analýzy R2B2 Inventory a hranicích současného multiscreenu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).