Minulý rok vysílala soutěž, stejně jako předchozích pět ročníků, televize Prima. Následně se však obě strany dohodly, „s ohledem na jiné programové priority“, na ukončení spolupráce.
Zájem o původní koncept soutěže krásy v posledních letech klesal, proto se Česká Miss letos představila v úplně nové podobě. Více zaměřená na sociální sítě, na on-line a zároveň v duchu reality show. Od počátku cestu dívek natáčíme a divákům máme co nabídnout. Jsme rádi, že Regionalnitelevize.cz je naším mediálním partnerem a náš pořad bude vysílat v prime-time vždy v sobotu večer,
uvádí ke spolupráci Martin Ditmar, předseda představenstva společnosti Miss Events, která Českou Miss pořádá.
NAPSALI JSME: Nejsledovanější pořad v historii českých peoplemetrů? Miss s pěti miliony diváků
Česká Miss na televizi Prima končí
Česká Miss na Primě v sobotu večer nejsledovanější, ale pouze u starších diváků
Ředitelka soutěže Eva Čerešňáková doplňuje: Veřejnost doposud netušila, co se děje v zákulisí, jak náročné jsou přípravy finalistek či co všechno dívky prožívají. Připravovaný seriál vše poodhalí a vtáhne veřejnost do děje už několik týdnů před finálovým večerem. Diváci budou mít příležitost finalistky více poznat, hlasovat a podílet se na volbě České Miss 2017. Ta kromě hodnotných cen získá i reklamní kampaň Juliette Armand za půl milionu korun.
Regionalnitelevize.cz zařadí cyklus Hledá se Česká Miss do pravidelného premiérového času v sobotu od 19:00 a 23:00 hodin, a to od konce srpna. Finálový večer pak proběhne 23. září v brněnské DRFG Aréně a po mnoha letech bude přístupný veřejnosti. Prodej lístků na galavečer by měl být spuštěn během několika dnů.
Stanice Regionalnitelevize.cz je distribuována všemi dostupnými platformami. Prostřednictvím satelitu Astra 3B, pozemním digitálním vysíláním DVB-T (multiplex RS8) a najdete ji také u kabelových operátorů, či IPTV provozovatelů.