Hlavní navigace

Provozovatel Metropol TV se stal členem Asociace krajských televizí

10. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Televize Metropol nedávno najela na podzimní vysílací schéma a představila několik novinek ve vysílání. V ulicích Prahy zároveň rozjela outdoorovou kampaň „Praha letí“.

Asociace krajských televizí (AKTV), která, jak již z názvu vyplývá, sdružuje pod jednu hlavičku regionální stanice, přijala do své společnosti provozovatele pražské a středočeské Metropol TV, společnost MF TV. Server DigiZone.cz o tom informoval jednatel firmy Czech Regio TV Ondřej Novák. Jednatel MF TV, s.r.o. a ředitel Metropol TV Karel Polcar byl zároveň zvolen místopředsedou Asociace. Předsedou Asociace byl znovu zvolen Alois Valtr, doplnil Novák. Zástupci organizace se shodli na tom, že do budoucna jednotlivým televizím prospěje užší produkční, programová a především obchodní spolupráce.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: TV Metropol nasazuje magazín City Look a další novinky, chystá i studentské filmy

AKTV byla založena v únoru 2012. Jejími členy jsou v současné době multiregionální, terestricky vysílající televizní stanice V1 – Východočeská televize, TV Polar, ZAK TV, JTV – Jihočeská televize a Metropol TV. Televizní stanice asociace dohromady denně zasáhnou 300 tisíc diváků starších 15 let , upřesnil jednatel Czech Regio TV Ondřej Novák. Metropol TV od tohoto měsíce najela na podzimní vysílací schéma a do vysílání zařadila několik novinek. Jednou z nich je například magazín City Look. Novinky televize podporuje nová outdoorová kampaň „Praha letí“, v niž se objevuje například moderátorka a zprávařka Petra Slancová.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).