Více

Provozovatel kabelové televize UPC má nový web, přizpůsobil ho i pro mobily

Operátor mimo jiné připravuje kompletní redesign aplikace pro zákaznický formulář, který usnadní komunikaci se zákazníky. V listopadu dojde k vylepšení UPC Poradny na Facebooku.

Nové webové stránky, které se přizpůsobí automaticky velikosti displeje mobilních zařízení (telefonů a tabletů), dnes představila společnost UPC Česká republika, největší poskytoval kabelové televize u nás. Design portálu vychází z rodiny sedmi evropských zemí, kde Liberty Global, majitel UPC, operuje. Nové webové stránky chtějí oslovit uživatele také lepšímu způsobem vyhledávání a celkově modernějším vzhledem. Provozovatel UPC měnil web naposledy před třemi lety, takže od poslední změny proběhly tři roky. Jeho průměrná návštěvnost je podle operátora týdně 100 tisíc návštěvníků.

MIF17

ČTĚTE TAKÉ: Česká UPC vstupuje do mobilních zařízení, testuje aplikaci Horizon Go pro Android

Na nových internetových stránkách jsme společně s agenturami pracovali od poloviny července tohoto roku. Podařilo se nám vylepšit prakticky celý web, včetně některých důležitých aplikací. Jako příklad mohu uvést online objednávku služeb nebo vyhledávání obsahu s intuitivním doplňováním hledaných klíčových slov, uvedl Michal Cerman, manažer online oddělení UPC. Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, ho doplnil: Stránky nám nyní umožňují lépe začlenit komunikaci značky a zákazníkům představit naše probíhající kampaně. V tuto chvíli je to například náš nový komunikační koncept „MEGA rodiny“, který prostupuje celým prostředím UPC webu.

Nová podoba webových stránek kabelového operátora UPC Česká republice
Autor: UPC

Nová podoba webových stránek kabelového operátora UPC Česká republice. Obrázek lze zvětšit.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 10. 2014 14:09

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+