Hlavní navigace

Prodej Novy, nové DVB-T2 vysílače a dvojka Šlágru v regionální síti 8

25. 11. 2017
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: ČRa
TÝDENNÍ REVIZE – Na začátku týdne jsme zmapovali také stále probíhající výprodejový Black Friday a nabídku televizorů na trhu.

DVB-T2 budou moci naladit další diváci 

Příští čtvrtek 30. listopadu v 10 hodin pak České Radiokomunikace rozšíří pokrytí své přechodové DVB-T2 sítě s číselným označením 12 z brněnského vysílače Kojál a moravského Pradědu. Oba vysílače budou využívat kanál 28 a vysílat s výkonem sto kilowattů. Níže aktualizovaná mapka pokrytí přechodové DVB-T2 sítě 12 provozované Českými Radiokomunikacemi po spuštění vysílání z vysílačů Praděd a Kojál. 

Příští týden spustí České Radiokomunikace DVB-T2 vysílání z Kojálu a Pradědu

Petr Štursa: o DVB-T2 zájem je, ale prodeje to zatím neovlivňuje

ČRA: Lineární vysílání není přežitkem, možnosti moderních technologií by měly divákům vynahradit náklady na DVB-T2 

Přechod na DVB-T2 aneb nečekejme zázraky, žádné nebudou


Autor: České Radiokomunikace

Spouští se Šlágr 2

Zařazení nové stanice Šlágr 2 do regionální DVB-T sítě s číselným označením 8, kterou provozují České Radiokomunikace, potvrdil na tiskové konferenci obchodní ředitel televize Šlágr Robert Kvapil. Podle jeho vyjádření by měl Šlágr 2 spustit své vysílání v regionální síti 8 během soboty 25. listopadu. Do konce roku by se pak druhý kanál Šlágru měl objevit i v přechodové DVB-T2 síti Českých Radiokomunikací používající číselné označení 12. 

Od soboty začne v regionální DVB-T síti 8 vysílat druhý kanál televize Šlágr

Šlágr 2 už vysílá, starší televizory naladí jen zvuk

Robert Kvapil

Jaký je letošní Black Friday?

V elektronice, resp. televizorech, se vše letos zdá být slabší, u některých pak vysloveně slabé. Ale nesuďme podle několika počátečních dnů. Stav popisovaný na stránkách Černého pátku (Černého týdne) u příslušných obchodů se vztahuje na situaci v sobotu, resp. v neděli. Každý z obchodů uvolňuje na daný den jen některé zboží. Například u Kasa.cz vidíte položku „Všechny cenové trháky pro tento den“. U některých obchodníků spatříte rovnou i výši zásob pro daný kus (zřejmě někdy den, jindy celkovou výši), u jiných nikoli. Ti ale zase nabízejí například zobrazení počtu lidí, kteří daný produkt zhlédli.

Týdenní Black Friday je před námi. Co od něj očekávat v televizorech?

Vybíráte TV? Pak se vám možná hodí TOP 10 z českých obchodů


Autor: Alza.cz

Koupili Novu Číňané spolu s Pentou?

O prodeji Novy se spekuluje dlouhodobě, jedním ze zájemců měla být i finanční skupina PPF podnikatele Petra Kellnera, které patří třeba mobilní operátor O2. Podle několika zdrojů se ale nakonec americký vlastník Novy dohodl s čínskou investiční skupinou CEFC a tuzemskými finančníky ze skupiny Penta miliardáře Zdeňka Dospivy. Té patří například regionální Deníky. Podle zdroje přímo z televize Nova celá transakce čeká pouze na oficiální potvrzení a následné oznámení.

Koupí Novu čínské CEFC ve spojení s finanční skupinou Penta? Podle Reuters nabízejí téměř 11 miliard korun


Autor: Karel Choc

RRTV se nelíbí HbbTV vysílání Óčka a Šlágru

Rada požádala provozovatele hudební televize Óčko o podání vysvětlení ve věci možného neoprávněného provozování televizního vysílání programů Óčko Gold a Óčko Expres prostřednictvím zvláštních přenosových systémů – internetu za využití aplikací HbbTV a webových stránek Stanice O.  Rada zároveň zahájila s provozovatelem televize Šlágr přestupkové řízení o možném opakovaném porušení zákona kvůli televiznímu vysílání programů Písnička, Country No. 1 a Šlágr Dechovka prostřednictvím zvláštních přenosových systémů – internetu za využití aplikací HbbTV, aniž je k tomu oprávněn podle tohoto zákona.

RRTV se nelíbí vysílání Šlágru a Óčka prostřednictvím platformy HbbTV


Autor: Šlágr TV

Krátce

Od ledna chce Discovery spustit středoevropskou verzi svého hlavního programu v HD rozlišení. Serveru Živě.sk informaci potvrdila PR agentura Media List, která společnost Discovery zastupuje na českém a slovenském trhu.

Od ledna chce Discovery spustit středoevropskou verzi svého hlavního programu v HD rozlišení

Celkem utržila monitorovaná média během prvních deseti měsíců letošního roku za inzerci v ceníkových cenách přes 63 miliard korun. To je ve srovnání s loňským rokem o 5,1 miliardy korun více.

BRAND24

Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).