Více

Prima vstupuje do podzimní sezóny i s novým grafickým obalem své vlajkové lodi

UVNITŘ GALERIE – Od poslední srpnové neděle se diváci hlavní Primy dočkají nové grafiky předělů mezi pořady a programových upoutávek.

Účelem chystané změny by podle tiskové zprávy mělo být předvést divákům vlajkovou stanici mediální skupiny jako vstřícnější, zábavnější a progresivní televizi pro všechny. Kreativní zpracování dále rozvíjí podzimní slogan Uvidíme se, který by měl divákům osvětlit, jak se televize Prima těší, až se se svými fanoušky setká před televizními obrazovkami.

PRIMA NA PODZIM: Nové seriály i pokračování těch stávajících

Sousloví Uvidíme se představila Prima na srpnové tiskové konferenci, která v souvislosti s jedním dílem premiérové detektivky Kapitán Exner vyšetřujícím vraždu spáchanou narkotizační puškou proběhla v areálu ZOO v pražské Troji. Zvolený koncept by tak měl umocňovat vztah mezi televizí a jejími diváky. Galerii fotografií ze zmiňované tiskové konference si můžete prohlédnout níže.

Přinášíme divákům novou vnitřní grafiku, která reflektuje současný moderní design. Dynamický pohyb jim umožní intuitivní vnímání informací, přitom jde o jednoduchý a srozumitelný obrazový princip. Stávající barevnou paletu jsme rozšířili o další odstíny, které udělají ze sledování ještě atraktivnější zážitek, popisuje umělecký záměr redesignu kreativní ředitel FTV Prima Michal Pacina. Ten je zároveň odpovědný i za uměleckou tvorbu společnosti Department, která nový grafický koncept televize Prima vytvořila.

ANALÝZA: Podzim na komerčních televizích: Tvojí tváři kontruje Pevnost Boyard

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+