Hlavní navigace

Prezidentskou debatu na Primě vidělo 2,2 milionu diváků

24. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Každý čtvrtý dospělý Čech včera sledoval diskusní duel prezidentských kandidátů, který vysílala televize Prima.

Živě vysílanou debatu Miloše Zemana a Jiřího Drahoše celkem sledovalo 2 208 000 diváků, což znamená podíl 47,62 % u diváků starších patnácti let. V nejsledovanějším momentu pak u televize sedělo dokonce 2 589 000 diváků nad patnáct let. 

Jednalo se o rekordní sledovanost v celé historii skupiny Prima. Rekordní hodnoty mělo nejen televizní vysílání, ale také online vysílání na webu iPrima.cz, kde poprvé v historii televize Prima mohli diváci sledovat simultánní tlumočení do znakového jazyka. Počet návštěvníků, kteří sledovali živé vysílání na iPrima.cz, dokonce předčil i veškeré prognózy ohledně kapacity webu, kdy jej sledovalo 92 000 uživatelů. 

Živé vysílání bylo možno sledovat také na sociální síti Facebook, kde si online stream nenechalo ujít 314 000 lidí. Celkem bylo na Facebooku osloveno přes 630 000 uživatelů. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).