Podle meho nazoru boom zpusobila zejmena naprosto prehnana smrst reklamnich spotu na CT. Je to v zasade dobre, ale CT mohla informovat o DVB-T vysilani divaky ponekud drive (vysilani multiplexu A funguje oficialne od rijna 2005, neoficialne sestym rokem), ponekud postupneji a hlavne podrobneji (napriklad by neskodilo kratke vysvetleni jak pripojit set-top-box, ktere probehlo uplne hloupe pouze na CT24, coz nema smysl).
Soucasny pokles prodeje je pak zpusoben zejmena dramatickym narustem zajmu obchodniku, kteri logicky vytusili prilezitost a na reklamni vlne (zdarma) se proste svezli (a to casto i prodavaci vlnenych ponozek, digitalnich budiku a kureciho masa, kteri toho nejspis zase na cas nechaji), cemuz se nelze divit. Z pohledu zakazniku je to urcite jen dobre, ceny klesly. Vyber je sice casto minimalni, tj. pouze jeden jediny model, a zkusenosti s podporou prodeje DVB-T nulove, ale kdo ma zajem, zbozi si urcite najde. Podstatne je, ze o DVB-T vysilani ted divaci vi a urcite budou vedet i po olympiade, coz je pro urychleni digitalizace jen dobre.
Zdravi Radek Donat, DVBTshop.net
Chtel bych se tesit na titulek "Potvrzeno: Udeleni
digitalnich licenci vyvolalo boom prodeje set-top-boxů". :-(
Pokud se Mux A rozsiril o sportovni kanal, ktery
normalne terestricky nechytnete, tak je narust zajmu
zcela logicky . (Zpravodajska CT24 neni, myslim, tolik atraktivni
pokud nejste zrovna "uplny zpravodajsky fanatik").
Osobně jsem si pořizoval box (a nechal přesměrovat anténu) ani ne tolik kvůli olympiádě (většina zajímavých přenosů byla stejně na ČT2), ale hlavně kvůli vysílání po olympiádě. Soudě podle programu na tento týden - dvakrát živě Mattoni NBL, dvakrát Euroliga - jsem udělal dobře…