Bez jakýchkoliv argumentů, jen lobbing pro komerční televize.
Mimochodem, 90 % filmů koprodukovaných Novou je celkem vzato kulturní odpad. A asi by pro naší kulturu bylo lepší, kdyby ani nevznikly.
Po našich předcích zbyly kulturní skvosty, po nás zbyde Ordinace a Šeherezáda.
A těmi kulturními skvosty (a hodnotnými díly) nemyslím nutně Monu Lisu a Mozarta, ale třeba i starší české filmy.
Myslím,že není o co stát. Nova tady pokazila co se týče kultury a sportu naprosto vše.Nějaké její gesto o podpoře českého filmu je naprosto směšné.Oni už neví jak přijít k penězům. No a to nejdůležitější ? Kvalita většiny českých filmů je otřesná až trapná. Zlatý totalitní Barrandow,nebýt té tvorby,tak Nova už dávno zkrachovala.
1. ČT ze své kapsy podporujete, pokud nejste neplatič koncesionářských poplatků.
2. Reklama v ČT v dnešní podobě již dávno nejde na její program, pouze na digitalizaci archivu a ještě chvíli půjde na digitalizaci terrestrického vysílání.
3. To co dělá Nova ve svých TN je práce pro "Radu". TA BY MĚLA NOVĚ ZA TYTO REPORTÁŽE UDĚLIT MASTNOU POKUTU.
4. Datum ukončení digitalizace 11.11.2011 je pouze imaginární a politické rozhodnutí. Ve skutečnosti digitalizace skončí až v roce 2012!!
Nova celou digitalizaci bojkotovala tím, že včas nevypínala analogové vysílače. Teď ale trvá na datumu, které se sama snažila posunout.
P.S.: pokud kritizujete, měl byste se nejdříve seznámit se současným stavem.
Přeji krásný den
Toho se každý musí bát,kdyby se to mělo stát,jak píšete. Většina diváku není na "kulturní" tvorbu Novy zvědavá a na české filmy typu kameňáků,fialek,růných románů pro muže a tak dále už vůbec ne. Reklamu v ČT ponechat a šetřit z ní peníze na atraktivní sportovní přenosy.
fandím komerčním televizím v tomhle boji a doufám, že využijí všechny prostředky, které tenhle boj dotáhnou i do úspěšného konce
reklama v ČT nemá v dnešní podobě co dělat a když to povede k tomu, že padnou i zbytečné, nerentabilní a chudé projekty typu TV Barrandov, tak tím líp
velké komerční televize budou české filmy podporovat rády, protože vědí, že jim přinesou zaručený úspěch, takže přínos ČT v tomhle směru je jen zastaralá dogma a reklama na ČT2 a ČT4 je velmi vstřícný kompromis