Hlavní navigace

Podle streamovací aplikace Youradio dávají prezidentští kandidáti přednost rockové hudbě

14. 12. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lagardere Active
Česká streamovací služba Youradio z portfolia mediální skupiny Lagardère Active ČR připravila speciál k lednovým prezidentským volbám.

Aplikace Youradio představí svým uživatelům oblíbenou hudbu jednotlivých kandidátů na funkci prezidenta České republiky. Oslovili jsme všech devět zájemců, kteří se budou ucházet o úřad prezidenta, a chtěli jsme znát jejich oblíbenou hudbu. Hudební vkus totiž může ukázat, zda je člověk konzervativní, nebo liberální, jestli jde s hlavním proudem, nebo se přiklání k alternativě, i to, jestli má on sám hudební talent, nebo ne, vysvětluje záměr projektu Ondřej Těšínský, hudební manažer Youradio.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Premiéra panoramatického videa a Facebook Mentions na Evropě 2


Autor: Lagardère Active

Prezidentské nálady na Youradiu.

Z devíti uchazečů o prezidentský post se kromě Pavla Fischera do projektu zapojili všichni, nechybí tedy ani hudební výběr současného prezidenta Miloše Zemana. Ačkoliv většině playlistů kraluje rocková hudba, jednotliví uchazeči se liší výběrem konkrétních interpretů. Hudební nálady prezidentských kandidátů jsou dostupné na webu platformy.

BRAND24

ROZHOVOR: Jiří Sládek – Díky videím roste návštěvnost webů Lagardère o desítky procent

„Youradio je pro nás jednou z klíčových rozvojových značek. Na příští rok chystáme další podobné aktivity, které k současným 350 tisícům registrovaných uživatelů přilákají další posluchače. Záběr značky Youradio se navíc výrazně rozšíří se službou Youradio News zaměřenou na personalizované audiozpravodajství a publicistiku. Jejich spuštění je naplánováno na druhý kvartál příštího roku,“ slibuje Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardère Active ČR.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).