Moc moc hezká grafika. Je to takový slovenský Cool - Spartakus, BBT,... Prostě seriály, na které měla CME právo, ale Nova na ně neměla peníze a tak si je nakoupila Prima group. Takže Fanda tyhle hitovky nemá a proti Dajto je právem označovaný za odpad. Tak by mě zajímalo, co na Dajto říká Pavel P.? Ten Cool nesnáší, ale Dajto miluje. Pavlíku, všechny nás zajímá - co si myslíš o seriálech jako Spartakus a BBT?
"Nejvýraznějším rysem je důraz na dominantní žlutou barvu, která je atraktivní a výrazná. Má symbolizovat radost, aktivitu, dynamiku a sebevědomí, které úzce souvisí se zaměřením televize." To musí dát práce vymýšlet tyhle PR plky, na tom určitě makalo celé oddělení 1/2 roku :-)
PS: Když už je v článku odkaz na video, tak by to nemělo hlásit, že nelze přehrát, protože je soukromé.
Pavlíku, odpověď na otázku úplně jinou otázkou je úroveň dětí základní školy. Jinak do grafiky Primy group bych se moc neobouval, oba víme, že první místo z nejprestižnějších tv grafických cen v New Yorku si odnesla v posledních letech Prima Cool a Prima Love, která porazila tisíce stanic světa. Další problém? A zkus odpovědět na otázku.
Tak hlavní Prima na to j*be. Třeba je probudí tehle článek:
http://www.mediaguru.cz/2014/02/dobry-design-znamena-dobry-byznys/
Docela by mě zajímalo, co na něj řekne zdejší expert na všechno a nic Rozsíval :P
To je typické i pro Novu a její fakové nahánění fanoušků na FB. Krom toho, Slováci se pořád snaží vzbudit dojem, že u show a sportu umí fandit emotivně jako Američani. Jenže Amerika je tím desetiletí odchovaná, Slováci se nejlíp cítí v kostele. Oni mají pořád tendence si hrát na něco co nejsou, snaží se působit moderně, tvrdě a živě. Nic z toho jim ale není blízké. Takže tohle je luxusní ukázka toho, jací to jsou klauni.