Více

Názory k článku
Plán B: zapínat se bude, vypínat nikoli

stenli
stenli (neregistrovaný)
1. 2. 2007 0:22 Nový

reakce

celé vlákno
je to hrůza
peníze na prvním místě.
Když se do toho ještě začnou míchat "intelektuálové" tak je to síla.
Petr07
Petr07 (neregistrovaný)
1. 2. 2007 5:09 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Spise, kdyz se do toho zamichaji politici tak to bude jeste sila. Toto je jen zacatek.

Uf :-(
prudic
prudic (neregistrovaný)
1. 2. 2007 8:47 Nový

Re: reakce

celé vlákno
tak co chlapci, nevyserem se na to? Myslim, ze nastal cas zvednout kotvy a nechat se ty debily v tom rachat az se budou hory zelenat. At si v tom Cajzlstane treba povypichaj voci. Pokud neco jede, tak to jede v Cajzlstane a zbytek republiky je nepodstatny Vidlakov. Hlavne, ze oni nejlepe vedi, co 8,5M obyvatel chce. At jdou k sipku. Brzdy jedny nenazrany. Neuvedomuji si stejne jako OSA, RIAA, MPAA......... ze jim ujizdi vlak, a za chvili se lide vyprdnou na nekoukatelnou Nohu a budou si prehravat televize pres Internet. Ze se ale k necemu takovemu pridala i CT to nechapu. Tu vubec nemusi zajimat sledovanost - nebude mit skoro zadne reklamy. Dle meho jsou to proste debilove kratkozraci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2007 10:40 Nový

Re: reakce

celé vlákno
naprostý souhlas!!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
uživatel si přál zůstat v anonymitě (neregistrovaný)
1. 2. 2007 14:14 Nový

Re:

celé vlákno
Jakmile jde o Prahu tak se okamžitě přijímají zákony jen to fikne. Já říkám že to schválí už v únoru, aby se ti chudáci mohli dívat digitálně i na primu a spol.
Hlavně v Praze ať to jede, na zbytek lidí kašlou...
Pražák
Pražák (neregistrovaný)
5. 2. 2007 1:21 Nový

Re: Jak to funguje v Praze

celé vlákno
Sice to v Praze funguje, ale od ozačátku vysílání ČT4 v neúnosné technické kvalitě. Od té doby je lepší analog. Stále se snažíme poručit větru dešti a vysíláme si tady na jednom kanále 5 televizí a 7 rádií. Tady (http://www.dvbt-mitteldeutschland.de/index.php?content=Programme) se můžete podívat jak se vysílá v Německu. Zkuste někde nalézt více než 4 TV pohromadě.
pavel
pavel (neregistrovaný)
7. 2. 2007 18:13 Nový

Re: Jak to funguje v Praze

celé vlákno
Ono dát sportovnímu kanálu o půlku vyšší bitrate s takhle agresivním nastavením mohlo napadnout jen opravdového mistra technika. (nebo fotbalovýho fanouška)
pavel
pavel (neregistrovaný)
7. 2. 2007 18:11 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Vtip je ten, že jediný řádný vysílání je v Domažlicích. V Praze se to pořád vede jako "testovací"
Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
7. 2. 2007 20:50 Nový

Re: reakce

celé vlákno
Nesmysl. Mux A vysílá řádně i v Praze, Brně a Ostravě. Jenom ne na definitivních kmitočtech.
Máca
Máca (neregistrovaný)
1. 2. 2007 1:27 Nový

Jo jo, jen vypněte ČT a ostatní nechte... :-)

celé vlákno
Opravdu se nemůžu dočkat, až bude vypnuto analogové vysílání ČT a já půjdu odhlásit koncesi s tím, že nemám přístroj způsobilý příjmu. :-) Televizi si nechám jako "monitor" k videu a ať mi všichni škubnou kablem.

Nebudu myslím sám - moje známá vždycky říká, "Až se jednoho dne ráno probudím, zapnu televizi a uvidím jenom zrnění, půjdu rovnou na poštu zrušit inkaso." A na dotazy podomních agentů s "digitálem po drátě" vždycky říká, "Blázníte? Já se už jenom modlím aby to vypli co nejdřív, vždyť se na to nedá už takhle koukat, chraň bůh aby toho bylo čtyřikrát tolik." :-)
kubisek
kubisek (neregistrovaný)
1. 2. 2007 7:28 Nový

Re: Jo jo, jen vypněte ČT a ostatní nechte... :-)

celé vlákno
Pak budeš neplatič, podle zákona máš stále přístroj, způsobilý příjmu TELEVIZNÍHO VYSÍLÁNÍ. Že nepřijímáš ČT nikoho nezajímá.
Pamětník
Pamětník (neregistrovaný)
1. 2. 2007 8:11 Nový

Re: Jo jo, jen vypněte ČT a ostatní nechte... :-)

celé vlákno
Vy si nepamatujete na ten fousatý vtip : "Na SNB se přijde udat bača za znásilnění. Esenbák se ho ptá : "A koho jsi znásilnil?", "No nikoho", říká bača, "ale mám PRÍSTROJ a jako jsem musel zaplatit pokutu za destilační prístroj na pálenku i když nepálím.......".
Koncese přeci nesouvisí s koukáním na pořady ČT, ale jak financovat veřejnoprávní médium. To není jako za předposlední okupace, kdy na rádiu byla opravdu zaplombována možnost příjmu vysílání na krátkých vlnách z Londýna a tresty za porušení byly ty z nejpřísnějších.
prudic
prudic (neregistrovaný)
1. 2. 2007 9:02 Nový

cesta existuje

celé vlákno
Proste by si vsech 6 televizi zaregistrovalo satelit a pak by RRTV potvrdila moznost "kratkodobe" je prebirat do DVB-T. Noze by samozrejme dalsi programy nepovolila - viz UOHS. A Noha by byla z kola ven. Digi televize by mohly makat az by se za nimi kourilo. A ja bych si tak za pul roku podal dalsi kasacni stiznost, ze chci byt ucastnikem rizeni a tak by to priznivci novych digi televizi delali az do roku 2017, kdy by konecne Noha odtahla kam patri - tunelem na Bahamy. S cim kdo zachazi, s tim i schazi se rikalo ve starem ceskem prislovi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2007 9:25 Nový

Re: cesta existuje

celé vlákno
Řešení je to hezké, kdo ale bude televizím s udělenou-zrušenou licencí gerantovat, že ji dostanou znovu a kdo jim dá garanci, že se s nimi provozovatel multiplexu dohodne na podmínkách, když třeba Prima bude opět spoluvlastníkem CDG? Stačí jen vhodě nastavit cenu... Myslím, že do rizika začít na satelitu a doufat, že dostanu licenci znovu, by nové TV nešly.
prudic
prudic (neregistrovaný)
1. 2. 2007 9:05 Nový

mela by resit

Novela by mela resit aspon to, ze reditel CT by po projednani s CTU a RRTV mohl prikazat vypnout jednotlive analogove vysilace. Coz jak bylo drive uvedeno dnes nemuze a je to chyba.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 2. 2007 9:41 Nový

Kdo za koho kope v ČT

celé vlákno
Že se digitalizace bere vážně poznáme až
a) místo zástupných povídáni bude jako její cíl vyhlášeno příslušnými státními institucemi otevřené soutěžní prostředí provozovatelů komerčních televizí,
b) management České televize bude mít digitalizaci s konkrétními termíny zadán jako úkol podmiňující setrvání na funkcích a jako závazný ukazatel pro odměňování.
Do té doby se asi budeme jen znovu a znovu divit jaké mlhy se vypouští a kdo za koho (za kolik?) kope.
Radek Donát
Radek Donát (neregistrovaný)
1. 2. 2007 16:38 Nový

Re: Kdo za koho kope v ČT

celé vlákno
Taky bych to tak videl. Jen mi neda nepridat komentar k nasledujicimu textu z clanku, cituji: Postup při zavádění DVB-T by podle Hanuše neměl být diskriminační, a pokud tedy dojde k vypínání analogových kmitočtů, má se týkat všech televizí.

A on snad podle Vas, pane Hanusi, dnes diskriminacni neni? :-)) CT je prave ta instituce, ktera by jako vicemene nekomercni subjekt (reklama na CT musi podle stavajiciho zakona ubyvat az klesne na nulu) mela jit v digitalizaci prikladem. Osobne take zastavam nazor, ze pokud se komercni stanice dobrovolne nevzdaji svych analogovych kmitoctu a zaroven nebude kvuli jejim obstrukcim mozne pridelit nove licence, mela by digitalizovat pouze CT a soucasne stanice ponechany pouze v analogu (a z DVB-T dusledne stazeny). Jedine tak by bylo mozne dosahnout alespon nejake (byt minimalni) motivace analogovych komercnich stanic prejit na DVB-T a vzdat se analogovych licenci. Jakmile maji analog i digital, budou vzdy tahat za delsi konec provazu a digitalizace se potahne leta. Kdy uz sakra konecne poslancum dojde, ze na hruby pytel patri hruba zaplata! :-(
Radek Donát
Radek Donát (neregistrovaný)
1. 2. 2007 16:43 Nový

Re: Kdo za koho kope v ČT

celé vlákno
A jeste jednu poznamku. Tim, ze CT nechce byt tim, kdo se svymi ctyrmi programy, jako prvni definitivne prejde na digital, zaroven odkryva svou nejistotu a nedostatecne sebevedomi. Jiste to samozrejme neni, ale ja osobne verim, ze programy CT jsou urcite zajimave pro vetsinu divacke verejnosti a ti ostatni necht si trhnou levou zadni a koukaji jen na Novu a Primu. I ten televizni poplatek bych jim klidne odpustil ;-).
Jan Potůček
Jan Potůček (neregistrovaný)
1. 2. 2007 21:36 Nový

Re: Kdo za koho kope v ČT

celé vlákno
To je sice pěkné, ale Česká televize nemůže sama od sebe vypínat analog, i kdyby chtěla. Zákon generálnímu řediteli žádnou takovou pravomoc nedává. Domažlice a Ústí nad Labem jsou něco jiného, tam se bude vypínat na základě mezinárodní dohody, protože analogové vysílání ruší německý T-DAB a v příhraničí se bude vypínat III. televizní pásmo. ČT potřebuje změnu zákona, jinak se nehneme z místa.
Radek Donát
Radek Donát (neregistrovaný)
2. 2. 2007 8:21 Nový

Re: Kdo za koho kope v ČT

celé vlákno
Jiste, ale mela by s vypinanim analogu v zajmu rozsireni digitalu vyjadrit vyslovny souhlas, coz se nestalo. Ba prave naopak. Pan Hanus jinymi slovy rekl, ze kdyz ne Nova a Prima, my take ne. Cimz se cela slavna digitalizace dostava do bludneho kruhu. Pokud CT bude s prechodem na digital (jehoz soucasti je nakonec i vypnutim vlastnich analogovych vysilacu) souhlasit, neni myslim zadny problem urychlene provest potrebne pravni upravy, ktere se teto zmeny tykaji. To je jedna z mala veci, ktere komercni stanice ani pri nejhorsi vuli ovlivnit nedokazou. Alespon doufam, protoze u nas je opravdu mozne ledacos ;-). Vyroky pana Hanuse z posledni doby smeruji jednoznacne proti digitalizaci a de facto i proti divakum. Jediny, komu podobny pristup prospeje, jsou odpurci pozemni digitalizace, tj. komercni stanice, provozovatele placenych kabelovych, satelitnich a IP televizi. Jak vidno, je jich rozhodne docela dost aby se panu Hanusovi (pripadne i dalsim desitkam a stovkam potencialnich saboteru) slozili na nejakou peknou dovolenou u more :-). To byl samozrejme jenom zert ;-).
ivovi
ivovi (neregistrovaný)
1. 2. 2007 13:01 Nový

o nicem

celé vlákno
Jestli chapu clanek dobre, tak:

* Supermininovela neresi vubec nic.
Snad jen zjednodusuje prodluzovani B-cka v Praze. Umoznuje sice Nove, Prime a kabelovym a satelitnim TV zacit vysilat v DVB-T, jenze proc by to delaly, mimo Prahu sem jim to nevyplati a s libovuli RRTV pri rocnim prodluzovani uz vubec ne.

* Mininovela se odklada.
Neni bic, ten se nevratne prosvihl pri prodluzovani analogovych licenci.
Nebude ani cukr, protoze se mininovela s bonusy odklada a casove okno pro prihlaseni k TPP se nestihne. Soucasny TPP jde do kytek.

Zacinaji to pytlikovat cim dal lip...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 2. 2007 17:37 Nový

Re: o nicem

celé vlákno
já už jsem četl a slyšel vícekrát, že možnosti donutit komerční stanice se prošvihli při prodlužování analogových licencí, ale mám takový pocit, že kdyby se dnes řeklo "přímo", že kdo vypínání kmitočtů pro analogové televizní vysílání nepodpoří a nepřistoupí na "rovné" podmínky pro všechny, tak má prostě a jednoduše (a hlavně neodvolatelně) po vypršení nyní vydaných licencí (v roce 2017, nevím přesně) prostě smůlu. a licence mu nebude v "žádném" případě prodloužena. vím že do roku 2017 je dlouhá doba, ale přece jen si myslím že komerční stanice by měli počítat s jistou dlouhodobější perspektivou?
Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
6. 2. 2007 18:45 Nový

Re: o nicem

celé vlákno
Ale ony už stejně nemají právo na žádné další prodloužení licence. Rada už jim ty licence jednou prodloužila, podruhé to už zákon neumožňuje. Jakmile se bude blížit konec jednou prodloužených licencí, Rada vypíše na pozice nové licenční řízení. Do toho se může přihlásit jak původní provozovatel (Nova, Prima), tak další zájemci. Jenom se to už nebude týkat analogových kmitočtů, ale pozic v digitálních multiplexech. Rada může licenční řízení vypsat i na žádost zájemce, tedy třeba Novy, ale do takového licenčního řízení se zase může přihlásit kdokoli a není vůbec jisté, že by takové řízení musela vyhrát právě Nova.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 2. 2007 19:43 Nový

Re: o nicem

celé vlákno
špatně jsem se vyjádřil. mělo by být jasně řečeno že nemá šanci dostat pozici v digitálních multiplexech. co si budem vyprávět jde o peníze a nova zkouší co všechno jí projde. a po zkušenostech za vlády pana Železného, kdy ji prošlo téměř vše a s jejím lobingem není co se divit jak dnešní situace vypadá. a je sice pravda že nemusí vyhrát právě nova, ale s jejím zázemím atd. má před ostatními asi trošku větší šance. a asi by mělo být jasně řečeno (a asi i je) že součastné televize budou při udělování licencí upřednostněni (asi jde také o počty programů). jinak si vzpomínám jak za éry pana Železného NOVA vyhrála soutěž o licenci k satelitnímu vysílání, které nikdy nespustila. z čehož mě vyplívá že jim šlo o jediné, zablokovat licenci ostatním uchazečům. ale třeba se pletu?
Trident
Trident (neregistrovaný)
1. 2. 2007 14:07 Nový

Bordel jak v Cesku

To je bordel jak v Cesku. Ale ja uz se nicemu nedivim. Jinak bych z toho byl Divizna Velkokveta.
hotovson
hotovson (neregistrovaný)
1. 2. 2007 15:09 Nový

jaké to má pozadí?

Kdopak ale píše ty notičky, podle kterých to maj všichni pošéfovaný? Měl by se toho chytit nějaký investigativní novinář, na tom by si udělal jméno (a taky průser). Od Janka s Josefem a Radkem z Nohy toho moc čekat nemůžeme, to nebudou žádné přímé záběry se sepisování notiček...
Tube
Tube (neregistrovaný)
1. 2. 2007 21:53 Nový

Digital

celé vlákno
Já si myslím, že je lepší tento stav kdy Noha vysílá analogově. Digitál není dobrý bolí po něm oči.
Milda
Milda (neregistrovaný)
2. 2. 2007 7:30 Nový

Re: Digital

celé vlákno
Si vypni tv a budeš mít analogovou tmu, po té taky nebolí oči. :-)
Enik
Enik (neregistrovaný)
4. 2. 2007 9:50 Nový

Re: Digital

celé vlákno
To, že tě bolí oči ještě nic není. Ony ti ještě vypadají zuby, vlasy a slezou nehty na nohou. Ty nevíš, že DVB-T je radioaktivní? :-)
noid
noid (neregistrovaný)
5. 2. 2007 9:26 Nový

Jiná supermininovela

celé vlákno
Myslím, že nejlepší supermininovela by byla, kdyby se v analogovém vysílání zakázala reklama. To by bylo (hlavně pro naše komerční televize) určitě dostatečně motivující, a přechod na DVB-T by proběhl neuvěřitelně rychle.
Bohužel naše zákony schvalují poslanci :-(, takže z toho nic nebude (co jsme si zvolili, to si taky vyžerem).
ztopol
ztopol (neregistrovaný)
5. 2. 2007 10:41 Nový

Re: Jiná supermininovela

celé vlákno
Ono je jedno koho si zvolime, jednalo by se vzdycky jenom o dobytek hajici sve vlastni zajmy a mastici si kapsy.Je to dano ceskou povahou a pristupem a to jsou veci, ktere se jentak nezmeni.
pavel
pavel (neregistrovaný)
7. 2. 2007 18:28 Nový

Jak by se to dalo řešit:

celé vlákno
1) Vypnout analog ČT2, na jeho místě spustit multiplex s programy ČT.
2) Stávající multiplex A uvolnit (novu taky pryč) pro čtyři nové TV.
3) Nově a Primě nechat jejich kanály, ať si do nich pouští co chtí.
4) po pár letech vypnout i ČT1 a přidělit dalším čtyřem novým TV.

Tak by to mohlo vydržet do doby než Nově a Primě vyprší licence. Potom by se frekvence rozdělily na celoplošné multiplexy, (jeden multiplex = jedna frekvence v celé čr) jak bylo původně v plánu.
vedro
vedro (neregistrovaný)
8. 2. 2007 13:17 Nový

Re: Jak by se to dalo řešit:

celé vlákno
Pane představujete si to celé jak hurvínek válku. Také jednoduché to není...
pavel
pavel (neregistrovaný)
8. 2. 2007 22:25 Nový

Re: Jak by se to dalo řešit:

celé vlákno
Nějakou konkrétní výtku máte?

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+