Hlavní navigace

Placený kanál AMC rozjel propagaci svého zombie hitu, reklama se objevuje i v MHD

7. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Diváci neuniknou propagaci seriálu ani mimo Prahu. V Brně je to například ulice Bítešská a také okolí některých center. Kolik AMC do propagace seriálu investovalo, prozradit nechce.

Masivní outdoorovou (venkovní) kampaň k propagaci svého nového chystaného seriálu Fear The Walking Dead, který navazuje na celosvětový úspěch zombie hitu The Walking Dead a dějově je před něj předsunut, rozjel v těchto dnech placený kanál AMC, respektive jeho provozovatel, společnost AMC Networks International – Central Europe. Jaké investice firma do propagace seriálu vložila, nechce prozrazovat. Takzvané Bigboardy jsou umístěné například na pražské ulici 5. května, na Jižní spojce, Rozvadovské spojce, ulici K Barrandovu nebo Štěrboholské spojce.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Stanice AMC spustí vysoké rozlišení v horizontu týdnů až měsíců

Diváci neuniknou propagaci seriálu ani mimo Prahu. V Brně je to například ulice Bítešská a také okolí některých center. V Praze a Brně je Bigboardů celkem 13 (viz mapa). Kromě online kampaní a sociální sítě Facebook využívá AMC i některé prostory v Pražské integrované dopravě (PID). Propagaci seriálu Fear The Walking Dead je možné zahlédnout například na zastávce metra C Pražského povstání. V Brně se to týká patnácti lokalit, v Praze dvaceti. Jde většinou o zastávky tramvají, vestibuly, nástupiště nebo přestupní stanice.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).