Masivní outdoorovou (venkovní) kampaň k propagaci svého nového chystaného seriálu Fear The Walking Dead, který navazuje na celosvětový úspěch zombie hitu The Walking Dead a dějově je před něj předsunut, rozjel v těchto dnech placený kanál AMC, respektive jeho provozovatel, společnost AMC Networks International – Central Europe. Jaké investice firma do propagace seriálu vložila, nechce prozrazovat. Takzvané Bigboardy jsou umístěné například na pražské ulici 5. května, na Jižní spojce, Rozvadovské spojce, ulici K Barrandovu nebo Štěrboholské spojce.
ČTĚTE TAKÉ: Stanice AMC spustí vysoké rozlišení v horizontu týdnů až měsíců
Diváci neuniknou propagaci seriálu ani mimo Prahu. V Brně je to například ulice Bítešská a také okolí některých center. V Praze a Brně je Bigboardů celkem 13 (viz mapa). Kromě online kampaní a sociální sítě Facebook využívá AMC i některé prostory v Pražské integrované dopravě (PID). Propagaci seriálu Fear The Walking Dead je možné zahlédnout například na zastávce metra C Pražského povstání. V Brně se to týká patnácti lokalit, v Praze dvaceti. Jde většinou o zastávky tramvají, vestibuly, nástupiště nebo přestupní stanice.