Společnost Mediaresearch, která byla po dobu dlouhých třinácti let realizátorem peoplemetrového měření, ke konci května zanikla. Od dnešního dne, tedy od 1. června 2015, na její místo nastupuje nový subjekt Nielsen Admosphere. Mediaresearch se stala loni v červenci členem holdingu Nielsen, poté co AC Nielsen Netherlands odkoupil 51% podíl v této firmě. Změna názvu včetně loga a dalších prvků byla pouze otázkou času. V úvahu připadal logicky ještě název Nielsen Mediaresearch, ten však skupina používá jako svou značku pro jiný účel ve Spojených státech.
Logo „nového“ realizátora peoplemetrového měření a průzkumu trhu.
K TÉMATU: Nielsen nakonec bude mít peoplemetry v Česku, koupil společnost Mediaresearch
Protože Admosphere je i názvem společnosti, která reprezentuje původní vlastníky skupiny Mediaresearch, nová identita také vyjadřuje partnerství nadnárodní i místní složky joint-venture,
konstatoval Michal Jordan, místopředseda představenstva společnosti, a doplnil: Věříme, že klienti si nové logo budou i nadále spojovat s lidmi, kteří za značkou stojí, a kvalitou, kterou chceme i nadále poskytovat.
Nový logotyp Nielsen Admosphere reprezentuje jak identitu nadnárodní výzkumné společnosti Nielsen, tak původní identitu agentury Mediaresearch. Vizuálnímu stylu nové společnosti bude i nadále dominovat původní oranžová barva.