Hlavní navigace

Peoplemetrová data a průzkumy trhu nově pod hlavičkou Nielsen Admosphere

1. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Věříme, že klienti si nové logo budou i nadále spojovat s lidmi, kteří za značkou stojí, a kvalitou, kterou chceme i nadále poskytovat,“ konstatoval Michal Jordan.

Společnost Mediaresearch, která byla po dobu dlouhých třinácti let realizátorem peoplemetrového měření, ke konci května zanikla. Od dnešního dne, tedy od 1. června 2015, na její místo nastupuje nový subjekt Nielsen Admosphere. Mediaresearch se stala loni v červenci členem holdingu Nielsen, poté co AC Nielsen Netherlands odkoupil 51% podíl v této firmě. Změna názvu včetně loga a dalších prvků byla pouze otázkou času. V úvahu připadal logicky ještě název Nielsen Mediaresearch, ten však skupina používá jako svou značku pro jiný účel ve Spojených státech.

BRAND24

Logo "nového" realizátora peoplemetrového měření a průzkumu trhu.
Autor: Nielsen Admosphere

Logo „nového“ realizátora peoplemetrového měření a průzkumu trhu.

K TÉMATU: Nielsen nakonec bude mít peoplemetry v Česku, koupil společnost Mediaresearch

Protože Admosphere je i názvem společnosti, která reprezentuje původní vlastníky skupiny Mediaresearch, nová identita také vyjadřuje partnerství nadnárodní i místní složky joint-venture, konstatoval Michal Jordan, místopředseda představenstva společnosti, a doplnil: Věříme, že klienti si nové logo budou i nadále spojovat s lidmi, kteří za značkou stojí, a kvalitou, kterou chceme i nadále poskytovat. Nový logotyp Nielsen Admosphere reprezentuje jak identitu nadnárodní výzkumné společnosti Nielsen, tak původní identitu agentury Mediaresearch. Vizuálnímu stylu nové společnosti bude i nadále dominovat původní oranžová barva.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).