Asi málo nadáváte :) Chtěl mi freeSAT po roce zvýšit cenu o 49 Kč, ihned jsem dal výpověď a asi po 14 dnech mi cenu proti bývalé ještě o 49 snížili ...
Před pár měsíci se mi T-Mobile snažil zdražit ADSL (bývalé ČRa vlastní platforma) + hlas o asi 45 Kč. Protože jsem řval, nakonec mi ještě o 200 zlevnili ...
Před časem jsem řval v bance ČS, že jsou drahý, že radši zruším účet, peníze vyberu a strčím pod polštář :) Měl jsem rok bez paušálního poplatku ...
Před lety jsem řval na Eurorel / TO2, že platit mobilní tarif Relax měsíčně 245 Kč je drahé, že s nimi končím. Chtěli mi dát poloviční cenu, ale byl jsem tak nasranej, že mi dali paušál za 0 Kč.
Líná huba, holé neštěstí. A to se vyplatí :)))
Ale jde, tam kde je kontakt, tak to jde všude: "Zákazníci, kteří hradí předplatné pravidelnými platbami (SIPO, Inkaso z účtu), mohou přejít na vyšší službu tak, že požádají Zákaznický servis Skylink o ukončení původních služeb a aktivací nové služby". Fígl je v tom, aby oni žebrali, aby jsi u nich zůstal. A na to tam platí celé oddělení.