Hlavní navigace

Od soboty začne v regionální DVB-T síti 8 vysílat druhý kanál televize Šlágr

21. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

České Radiokomunikace chtějí umožnit stanicím vysílajícím v regionální síti 8 i vysílání v přechodovém DVB-T2 multiplexu. Jednou z nich by měl být také Šlágr 2.

Zařazení nové stanice Šlágr 2 do regionální DVB-T sítě s číselným označením 8, kterou provozují České Radiokomunikace, dnes na tiskové konferenci potvrdil obchodní ředitel televize Šlágr Robert Kvapil. Podle jeho vyjádření by měl Šlágr 2 spustit své vysílání v regionální síti 8 během soboty 25. listopadu. Do konce roku by se pak druhý kanál Šlágru měl objevit i v přechodové DVB-T2 síti Českých Radiokomunikací používající číselné označení 12.

Druhý kanál by měl být podle Kvapila více zaměřen na starší publikum než hlavní Šlágr a primárně se věnovat žánru dechové hudby. Šlágr chce druhý program využít i k propagaci DVB-T2 standardu, jehož výhody chce prezentovat svým divákům. O spolupráci jsme jednali i s některými výrobci televizorů, konkrétně třeba se Sencorem, a chystáme i další akce propagující možnosti DVB-T2 vysílání, dodal Kvapil.

Obchodní ředitel televize Šlágr Robert Kvapil.

V DVB-T2 multiplexu Českých Radiokomunikací aktuálně vysílá čtrnáct programů, podle ředitele pro strategii a regulaci Marcela Procházky má tato síť celkovou kapacitu osmnácti kanálů. Disponujeme tak čtyřmi volnými programovými pozicemi, které chceme využít i pro zákazníky naší regionální sítě 8, kteří projeví o DVB-T2 vysílání zájem, upřesnil Procházka. 

BRAND24

K TÉMATU: Za týden spustí České Radiokomunikace DVB-T2 vysílání z Kojálu a Pradědu

Vybrané kanály z regionální sítě 8 už v přechodovém DVB-T2 multiplexu vysílají, konkrétně křesťanská Noe TV, hudební Óčko Expres nebo Barrandov Family. Dvě ze zmíněných volných programových pozic v DVB-T2 síti Českých Radiokomunikací pak jsou podle Procházky určeny pro zatím absentující kanály televize Nova, se kterou České Radiokomunikace o vstupu do DVB-T2 intenzivně jednají. Procházka potvrdil i probíhající jednání se Seznamem, který získal vysílací licenci pro svoji Seznam TV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).