Hlavní navigace

Ocenění za kreativní reklamní upoutávky pro Viasat World

23. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zisk osmi zlatých a stříbrných ocenění si společnost odváží z PromaxBDA Global Excellence Awards a Mediabrand Awards.

Společnost Viasat World minulý týden v Moskvě na Mediabrand Awards, vyzdvihujících to nejlepší z televizního marketingu, propagace a designu, získala ocenění za první a za druhá místa.

Vyznamenání za první místo si vyzvedla za nejlepší reklamu na kabelové televizi za seriál Carská říše: Rusko za Romanovců s Lucy Worsley a nejlepší design v reklamě za novoroční znělky kanálu TV1000 Premium HD. Tým také získal čtyři vyznamenání za druhé místo za nejlepší reklamu na kabelové televizi (Válka robotů), za nejlepší reklamu na dokumentu, analytickém nebo novém programu (seriál Carská říše: Rusko za Romanovců), za nejlepší design reklamy (znělka Penguins) a za nejlepší reklamu na kabelové televizi (novoroční znělka TV1000 Premium HD).

ČTĚTE TAKÉ: Sada znělek Nova Sport získala bronz na prestižní soutěži Promax BDA

Oficina nominována na Promax za redesign RTVS

Slovenská veřejnoprávní RTVS a studio Oficina bodují s grafickým konceptem

BRAND24

Viasat - Vítězná grafika Empire of the Tsars.
Autor: Viasat

Viasat – Vítězná grafika Empire of the Tsars.

Na PromaxBDA Global Excellence Awards v Los Angeles obdržel Viasat World zlato v kategorii „Nevídané nejlepší dílo“ (reklama na pořad Attenborough at 90) a kanál Viasat History získal stříbro v kategorii „Nejlepší plakátová kampaň“ za seriál Carská říše: Rusko za Romanovců.

Viasat World je mezinárodní zábavní společnost s 27 kanály placené televize, které jsou provozovány ve více než 50 zemích světa. K nejpopulárnějším patří TV1000, Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature a Viasat Sport.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).