Hlavní navigace

O2 rozjíždí kampaň ke kanálu O2 Sport, sází na multidimenzi

30. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Kampaň startuje 30. července, tedy právě dnes, a objeví se na outdoorových (venkovních) plochách, v printu (tisku) i v rámci materiálů na značkových prodejnách O2.

Multidimenze. Nový pojem, který by si měl sportovní fanoušek spojit s telekomunikačním operátorem O2 Czech Republic. Právě multidimenzi, tedy možnost sledování televizního vysílání v jednu chvíli na více obrazovkách a výběr například jednotlivých zápasů dle preferencí, je novým prvkem reklamní kampaně, kterou rozjíždí firma při příležitosti blížícího se startu kanálu O2 Sport, který bude exkluzivně dostupný pouze v IPTV službě O2TV a její mobilní verzi O2TV Go. O2 Sport nabídne přenosy Synot ligy, Ligy mistrů UEFA i Premier League. Cílí tedy zejména na fanoušky fotbalu.

K TÉMATU: O2 Sport nabídne Premier League v češtině, Digi Sporty si O2TV ponechá

BRAND24

Kampaň startuje 30. července a objeví se na outdoorových (venkovních) plochách, v printu (tisku) i v rámci materiálů na značkových prodejnách O2. V televizních reklamních blocích budou k vidění dva reklamní spoty, které vysvětlí nové funkce a představí šíři sportovního obsahu. Nedílnou součástí propagace je také personalizovaná bannerová kampaň cílená na fanoušky jednotlivých sportovních klubů. Kreativní koncept připravil interní tým O2. Režie reklamních spotů se ujal Tomáš Maňkovský, produkci zajistila společnost Armada Films. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.

Rozhovor s šéfem nového tematického kanálu O2 Sport Markem Kindernayem chystá DigiZone.cz na příští týden.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).