Hlavní navigace

O2 představuje svoji novou službu Moje menu i na svém webu

10. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: O2
Služba Moje menu, kterou doposud mohli využívat majitelé set-top boxů O2 TV, se od dnešního dne přesouvá v beta verzi i na internetové stránky O2TV.cz.

Nově uvedená podoba webu O2 TV vychází z vizuálního stylu úvodní obrazovky O2 TV Moje menu. Díky jeho novým funkcím mohou diváci lépe vyhledávat požadované filmy a seriály. Zákazníci O2 TV si mohou v každý okamžik vybírat až z pěti tisíc hodin obsahu. Proto jsme vyvinuli moderní web, který umožní jednoduchou orientaci v záplavě prémiových seriálů, filmů i sportovních přenosů, přibližuje ředitel O2 TV David Duroň.

PSALI JSME: O2 TV chce nabízet nejpopulárnější pořady „na jedno kliknutí“ 

Na inovované webové stránce se nachází minipřehrávač s poslední stanicí, kterou uživatelé sledovali na webu nebo přes set-top box. Dalšími prvky ve webovém menu jsou doporučené filmy v O2 Videotéce nebo často sledované seriály. Všechny pořady jsou navíc roztříděny do žánrových kategoriích a ani webová verze O2 TV není ochuzena o oblíbenou funkci zpětného zhlédnutí, která umožňuje sledovat obsah televize se zpožděním až o padesát hodin, dodává Duroň.

RECENZE: První dojmy z nové podoby služby Moje menu, kterou představilo O2

BRAND24

Novinkou je pak vyhledávání, které umožňuje najít si v databází O2 Videotéky filmy nejenom podle jejich názvu, ale i podle jmen jednotlivých režisérů. Technologickou změnou prošel i samotný webový přehrávač. Díky modernímu formátu HTML5 je jeho funkčnost plynulá a funguje ve všech prohlížečích.


Autor: O2

Nový web O2 TV.

V tuto chvíli je nový web spuštěn ve zkušebním, tzv. „preview“ režimu, ve kterém tým O2 TV sbírá podněty a zkušenosti uživatelů, na základě kterých web nadále upravuje. Novou O2 TV najdou zákazníci buď přímo na preview.o2tv.cz, nebo přechodem z notifikačního banneru na webu www.o2tv.cz. Stávající podoba O2 TV bude po dobu zkušebního režimu stále k dispozici a mezi oběma verzemi webu O2 TV mohou diváci libovolně přepínat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).