Hlavní navigace

Nový web rádia Wave chce být hlavně jednoduchý a přístupný mobilním zařízením

7. 9. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Okamžitou komunikaci s redakcí a moderátory veřejnoprávní stanice zprostředkuje platforma Shoutbox.

Jednoduché uživatelské rozhraní by mělo čtenáře navést k hledaným článkům, rozhovorům a novinkám. Nový web a vysílání Radia Wave odstartuje v září sérií rozhovorů s dvojicemi slavných rodičů a dětí o generačních odkazech i sporech. 

Mezi prvními hosty bude politik a pedagog Daniel Kroupa a novinář Janek Kroupa nebo hudebnice Monika Načeva se synem Ryuem. Jak pro posluchače Radia Wave, tak i čtenáře webu Wave.cz jsme připravili zajímavou sondu o tom, jak mladí Češi tráví víkend. Nabídneme rovněž mimořádné pohledy do zákulisí hudebního průmyslu. Popíšeme např. finanční pozadí současného rapu nebo proměny rozdílů mezi nezávislými a mainstreamovými hudebními labely, slibuje Iva Jonášová, šéfredaktorka Radia Wave. 

Alkohol i akce pro kapely

Vlny i web rádia se chtějí průběžně věnovat i ožehavým společenským tématům, mezi která patří například fenomén alkoholismu v českém prostředí, jež přiblíží adiktolog Aleš.

Jak na webu, tak v éteru Radia Wave jsou v září připraveny rozhovory a videoklipy kapel a hudebníků nominovaných do projektu Radia Wave Czeching, který hledá nové talenty z české hudební scény pro reprezentaci v zahraničí. Návštěvníkům webu je k dispozici komunikační platforma Shoutbox, jejímž prostřednictvím lze on-line kontaktovat moderátory a redakci.

BRAND24

Chceme být moderní institucí!

Wave.cz běží na redakčním systému CMS Drupal, stejně jako v letošním roce spuštěný zpravodajský web irozhlas.cz nebo webové stránky stanic ČRo Vltava, D-dur a Jazz. Český rozhlas dlouhodobě pro svoje internetové projekty využívá opensourcové systémy a produkty, proto je volba celosvětově používaného redakčního systému Drupal logickým strategickým krokem pro zvýšení rozvoje služeb do budoucna. 

Český rozhlas nechce v následujících měsících pouze zkvalitňovat prezentaci webových stránek rozhlas.cz, ale především vyvíjet nové nástroje a produkty pro distribuci on-line vysílání a on demand audio služeb, které by Český rozhlas zařadily mezi nejmodernější mediální instituce v Evropě, vysvětluje Jiří Malina, vedoucí Oddělení vývoje aplikací Českého rozhlasu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).