Jestli to zpravodajství bude v takové kvalitě, jako byly dnešní Televizní noviny (a nejen dnešní), tak snad ať raději nic nerozšiřují. To nemá totiž se zpravodajstvím vůbec nic společného (akorát „skrytá“ reklama na Mediafax atd.).
Zpravodajství nerozšiřovat. Udělat lepší, dynamičtější grafiku a hlavně nedávat kraviny! A s četností reklamy je to taky na prd. Jo jo, Nova jde pomalu do kytiček...
Vemme si, co Novu drží při životě - konzervativnost českého diváka. V současné době se ale situace mění a Češi si už umí vyhledávat pořady samy na různých stanicích. Nova tak získává vítězný 30% podíl na trhu především díky dvěma pořadům o sharu 60% - Ordinaci a Televizním novinám, které stále čeští konzervativní diváci drží při životě. Bez nich by ta televize byla mnohem níže. Pokud Nova výrazněji zasáhne do posledních úspěšných pořadů, diváci rychle utečou jinam, poněvadž u této televize pochybuju o nějakých kvalitních změnách, zvláště, když Nova musí spíše než sebe dotovat všechny krachující televize ze CME. Bohužel, Nova mě po odchodu pana Železného málokdy mile překvapila a bez peněz to bude ještě horší. Podle mě se začíná smrákat...
Ono se dá říct že se konečně dostáváme na úroveň obvyklou v civilizovaných státech, kde je několik silných televizních skupin s plus mínus vyrovnanou sledovaností. To co se dělo v Česku, kdy posíl Novy dosahoval k téměř 50% sledovanosti nebyl dlouhodobě udržitelný stav a kdyby tu byla dravější konkurence úpadek nováckého impéria nastal už mnohem dřív.
Nově teče do bot, se mi zdálo, když jsem tu představovací šaškárnu včera viděl. Také souhlasím s Mildou, že publicistické pořady zde chybí a tím pádem jim utíkají diváci. Nova např.nepochopila, že pořady typu Partie, Interview na Z1 nebo Otázky Václava Moravce jsou hodně sledované a oblíbené - proč Nova nemá podobný pořad stále nepochopím? Ne, to vše mne jen utvrzuje v názoru, že Nově opravdu teče do bot a konečně zjistila, že mají i konkurenci (Primu, Barrandov, Cool atd.)