Zkušená mediální manažerka Vladimíra Nejedlá přichází do vedení rozhlasové stanice z vydavatelství firemních magazínů Mediaforce, předtím strávila celkem jedenáct let v klientském servisu mediálního domu Economia. Prošla také mediální agenturou Médea a byla u zavádění deníku Metro na území České republiky. Vladimíra Nejedlá přichází do Rádia Zet s řadou cenných zkušeností z ekonomické i podnikatelské sféry, obchodu a marketingu. Jejím úkolem bude rozvoj značky na rádiovém trhu a vyhledávání nových obchodních příležitostí,
uvedl jednatel mateřské společnosti rádia Michel Fleischmann.
Nová ředitelka Rádia Zet bude mít kromě obchodněstrategických partnerství na starosti také rozvoj stanice a její každodenní chod. Mojí prioritou je další rozvoj stanice a získání nových partnerů. Orientovat se chci také na obsah. Lidé z byznysu potřebují správné informace a nemají čas na to, aby je vybírali z různých zdrojů a složitě vyhledávali. Chci, aby jim stanice nabízela přesně takové vysílání, které je nejen zaujme, ale také je bude inspirovat. Mým cílem je vybudovat rádiu pevnou posluchačskou základnu a přijít s novými formáty,
uvedla Nejedlá.
Rádio Zet vysílá v češtině každý všední den od 6 do 19 hodin a o víkendu pak od 7 do 18 hodin. Mimo tyto časy uvádí vysílání BBC World Service v angličtině. Program rádia je postaven primárně na informacích z byznysu a podnikání.