V této souvislosti mě napadá připomínka ke komické upoutávce ve znění "Kino na Primě", já jsem tedy kino 4:3 ještě neviděl :D tak snad NC nebude také crazy cinema...
V kabelech to určitě nebude "povinně", ale pouze na základě dohody s kabelovým operátorem :-) A nechápu proč by kvůli kabelovým operátorům mělo MTV vysílat na satelitu volně, když každý kabelový operátor za účastníka a měsíc odvádí poplatky. To by bylo poněkud nelogické, ne?
tak na Nově už přišli na to, že jim skokem ubývají diváci. Žádný reklamní článek výše uvedeného typu jim je ale nevrátí. Kun.ími ("d") seriály to nedoženou a nic jiného nováci neumí..
Reklama vs placený kanál: Pro čim více lidí bude kanál dostupný, tím větší cena bude za prodaný reklamní čas ne?
No a pokavaď bude chtít kabelový operátor zařadit jakýkoliv kanál ze stáje MTV Network, tak jako první zařadí MTV Czech a další kanály si může vybrat = předpoklad. Nebo myslíte že MTVN prodá kabelovému operátorovi třeba jen MTVtwo? Pochybuji.
Na tomto principu přece už dlouhou dobu funguje Óčko a celkem úspěšně. Ideální kombinace.
Tak divaku (resp.) obyvatel s vysimi prijmy je v CR tak 10%. Cileni reklamy muze dal probihat k tem 80-90% lidi, kteri trou bidu z nouzi na ceste mezi zamestnanim a obyvakem s televizni obrazovkou :) (Pokud dohledneme dal, nez za Prahu) A nadale plati, ze cim chudsi clovek, tim lip z nej penize dostanes:)
Ale jinak vcelku souhlas. Spouste skupin obyvatelstva TV vpodstate nema co nabidnout.
Ja taky netvrdim nic jineho. Mame tedy stejne dojmy (nebo fakta:)))
Jen bych netvrdil, ze vyssi prijmova skupina je dulezita pro reklamu. Pro nekterou mozna, ale rekl bych, ze drtiva vetsina reklamy (a tedy i prijmu) je na produkty/sluzby pro "bezne lidi".
Ví se zda bude MTV Czech vysílat na Skylink/CSLink jako placený kanál, nebo jako volný kanál v rámci těchto platforem? Jelikož by mělo MTV Czech nahradit povinně v kabelech MTV Europe, může si bez problému ve Skylinku/CSLinku vysílat volně a do kabelu se prodávat. Ví se něco bližšího?
V UPC se MTVčka vysílají 4:3 pokud se nepletu. Bude i toto MTV používat tento formát?
máte dojmy, fakta jsou jiná. nejvíce placené TV (kabel+satelity) je v oblastech, kde je největší nezaměstanost a "bída s nouzí"...obyvatelé s vyššími příjmy nemají na TV čas, pracují.
dobrá reklama je vždy cílena a oslovuje ten segment trhu, kde jsou možní kupci - CocaCola na každého, Pivo na pivaře, golfové potřeby na golfisty. Podle toho volí cestu, jak se k těmto lidem dostat - Coca cola kdykoliv, kdy je největší sledovanost, pivo třeba o fotbalové přestávce a golfové hole či hodinky rolex při přenosu z golfu atd. Takže reklama cílí na chudé i bohaté, ale máte pravdu, že RolsRoyce nedělá reklamu na nový model v televizi o přestávce ligy mistrů.
Golf a značkové hodinky představují podobnou zájmovou skupinu pro inzerenty. Je to většinou nadstandard pro zákazníky s nadstandardními příjmy a s nutností se prezentovat právě golfem, značkovými hodinkami, ošacením, botama, účastí na specifických společenských akcích a přiměřenou kategorií auta.
doby kdy měla Nova 49% jsou definitivně pryč. S rozvojem kabelu, satelitu a IPTV i Češi (tak jako velké země již hodně let) přecházejí na sledování tématických programů a Nova se snaží zachytit trend - Nova Sport, Nova Cinema, MTV, což je mslím dobře, ale je otázkou zda to bude stačit.
A navíc s nástupem internetu a dalších aktivit počet TV diváků klesá obecně. A hlavně klesá podíl diváků s vyššími příjmy, tedy důležitá cílová skupina pro reklamu. V důsledku toho všeho Nově klesají příjmy a mocně zisk.
Vy už jste viděl televizní reklamu na RolsRoyce? :-) To tam bylo v marketingu asi zrovna nějaké nemehlo. :-D Mimochodem, co mají hodinky společného s golfem?